ΕΣΗΕΜ-Θ: Ανακοίνωση για στοχοποίηση Θεσσαλονικέων δημοσιογράφων από τηλεοπτική εκπομπή
Η Ένωση στηρίζει τους συναδέλφους που βρέθηκαν στο στόχαστρο και ζητεί την ηθική αποκατάστασή τους
O Χρήστος Μάτης αναρωτιέται ποιος μπορεί να προσφέρει τις αξιόπιστες συγκοινωνίες που θέλουν οι Θεσσαλονικείς;
«Οι Θεσσαλονικείς θέλουν αξιόπιστες συγκοινωνίες, δεν τους ενδιαφέρει το καθεστώς», είπε χθες ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε ερώτηση για την ιδιοκτησία του ΟΑΣΘ.
Προφανώς έχει απόλυτο δίκαιο. Τους πολίτες δεν τους ενδιαφέρει η ιδιοκτησία του ΟΑΣΘ. Ενδιαφέρει όμως τους πολιτικούς, οι οποίοι πρέπει να προτείνουν στους πολίτες τη θεσμική δομή που θα κάνει τις συγκοινωνίες αξιόπιστες.
Ο κ. Καραμανλής είπε ότι δεν την έχει, διότι υπάρχουν κάποιες εκκρεμότητες και συγκεκριμένα η εκκαθάριση της εταιρείας, και η απόφαση των διοικητικών δικαστηρίων στα οποία έχουν προσφύγει οι πρώην μέτοχοι.
Και πάλι πολύ σωστά τα είπε. Αλλά τι θέση θα πάρει το ελληνικο δημόσιο, που ο ίδιος θα εκπροσωπήσει, απέναντι στην προσφυγή των πρώην μετοχών; Θα ζητήσει να απορριφθεί η προσφυγή τους διότι αν γίνει δεκτή προοιωνίζεται μεγάλες αποζημιώσεις;
Τότε ποιο είναι το πρόβλημα με την κρατικοποίηση των συγκοινωνιών επί ΣΥΡΙΖΑ; Η μόνη λογική ερμηνεία είναι ότι καλα έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ και τις κρατικοποίησε, αλλά ο Παππάς δεν ήταν καλός manager, γι' αυτό έπεσαν τα έσοδα, όπως επεσήμανε ο κ.Καραμανλής.
«Δεν ερχόμαστε για να διαλύσουμε ό,τι βρήκαμε», είπε ο κ.Καραμανλης, ο οποίος λίγα λεπτά αργότερα κατάγγειλε ότι βρήκε τον ΟΑΣΘ «σε κατάσταση απόλυτης διάλυσης».
Όμως ο κ.Παππάς πριν φύγει, πριν 20 μέρες, κατάγγειλε σαμποτάζ για να μη βγαίνουν τα λεωφορεία στους δρόμους και για να απαξιώνεται η κρατική ιδιοκτησία του οργανισμού. Αλλά μέσα σε 20 ημέρες βγήκαν 60 επιπλεον, όπως είπε χθες ο Υπουργός, ο οποίος είπε ότι ο ΟΑΣΘ θα μείνει κρατικός.
Ή γίνονται θαύματα ή ο Παππάς δεν έβγαζε τα λεωφορεία για να μας ταλαιπωρεί ή έλεγε αλήθεια ότι τον σαμπόταραν...
Αλλά αν είναι ετσι, ποιοι έκαναν το σαμποτάζ, αφού και επί ΝΔ κρατικός θα μείνει ο ΟΑΣΘ;
Βεβαίως για να μην μπερδευόμαστε, υπάρχει και μια πιο απλή ερμηνεία στα διάφορα αντιφατικά που είπε χθες ο Υπουργός. Κι αυτή είναι ότι το Μαξίμου δεν του έχει πει ακόμη τι θα κάνει με τον ΟΑΣΘ.
Άλλωστε, όπως είπε και ο ίδιος, «ο πρωθυπουργός θα ανακοινώσει το σαββατοκύριακο το σχέδιο για τον Οργανισμό».
Ας ελπίσουμε ότι θα απαντά στο βασικό ερώτημα που προκύπτει από αυτά που είπε χθες ο Υπουργός:
«Ποιος μπορεί να προσφέρει τις αξιόπιστες συγκοινωνίες που θέλουν οι Θεσσαλονικείς;».
Η Ένωση στηρίζει τους συναδέλφους που βρέθηκαν στο στόχαστρο και ζητεί την ηθική αποκατάστασή τους
Το όχημα κινούταν υπό άκρα επικινδυνότητα στην Εγνατία
H ερμηνεύτρια επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη και μιλάει στη «ΜτΚ» για τη νέα της παράσταση και τα μελλοντικά της σχέδια
«Το να έχεις φτερά και να μην μπορείς να πετάξεις, είναι κάτι το αχαρακτήριστο, κάτι το αδιανόητο, είναι κάτι το τελείως ελληνικό. Αυτή η ψυχολογία της κότας»