Ελάφρυνση δημοσίου χρέους: Στόχος η πλήρης εξόφληση των διμερών δανείων του Α' μνημονίου μία δεκαετία πριν την λήξη
Προγραμματίζεται μια νέα πρόωρη αποπληρωμή ύψους 8,8 δισ. ευρώ εντός του 2026
Το κόστος κάθε τρένου υπολογίζεται σε 12-13 εκατ. ευρώ
- Newsroom
Στην αγορά 15 τρένων υδρογόνου προχωρά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Η αγορά θα περάσει με τροπολογία σε νομοσχέδιο για την ανλαθεση των «άγονων γραμμών» στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για ένα έτος ακόμα ενώ τον Ιανουάριο υπογράφεται η νέα πολυετής σύμβαση (10+5 έτη).
Σύμφωνα με πληροφορίες το υπουργείο Υποδομών αποκτά τουλάχιστον 15 νέα τρένα υδρογόνου μηδενικών ρύπων με χρησματοδότηση 60% από ΓΑΙΑΟΣΕ και 40% από την Ε.Ε. Το πλάνο αγοράς τρένων υδρογόνου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είδε το φως της δημοσιότητας πριν από δύο μήνες από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή από το βήμα του συνεδρίου της Καθημερινής.
Το κόστος κάθε τρένου υπολογίζεται σε 12-13 εκατ. ευρώ και η συνολική αγορά θα χρηματοδοτηθεί περίπου κατά 60% από το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης. Εφόσον οριστικοποιηθεί το πλάνο, θα αποφασιστεί ανάλογα με τη διαθεσιμότητα της αγοράς, πως θα προχωρήσει η διαδικασία της προμήθειας αυτών των προηγμένων τρένων μέσα στο 2022. Η παραγγελία τους σύμφωνα με αυτό το χρονοδιάγραμμα θα διαρκέσει από 2-4 χρόνια.
Προγραμματίζεται μια νέα πρόωρη αποπληρωμή ύψους 8,8 δισ. ευρώ εντός του 2026
Ο χρυσός επίσης κατέγραψε νέο ιστορικό υψηλό, τιμάται πλέον 4.531,04 δολάρια η ουγγιά
Ο Νικόλας Τακάς, Senior Partner & διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, μιλά στη «ΜτΚ» για τη διαδρομή, τη φιλοσοφία και το επόμενο κεφάλαιο του ομίλου
Η ανάπτυξη δεν έχει υποχωρήσει, η αντίδραση στους δασμούς υπήρξε συγκρατημένη και το ευρώ δεν υπέστη υποτίμηση