Μετ’ εμποδίων η επιστροφή των τελευταίων εκδρομέων του Πάσχα
Παρατηρείται αυτή την ώρα ουρά τουλάχιστον δύο χιλιομέτρων από τα διόδια και μέχρι την γέφυρα των Μαλγάρων
Μεγάλη η ταλαιπωρία για τους οδηγούς και αυτό το Σαββατοκύριακο στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΤεράστια είναι η ταλαιπωρία που βιώνουν και σήμερα κατά την επιστροφή τους στην Θεσσαλονίκη οι οδηγοί αλλά και οι επιβάτες εκδρομείς των οχημάτων που διέρχονται από τα διόδια Μαλγάρων.
Συγκεκριμένα, μέχρι και αυτή την ώρα με πολύ αργό ρυθμό γίνεται η κίνηση των οχημάτων στην εθνική οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης στο ύψος των Μαλγάρων αυτή την ώρα. Αν και οι μπάρες των διοδίων είναι σηκωμένες και η διέλευση των οδηγών γίνεται χωρίς το απαραίτητο τέλος του ενός ευρώ και είκοσι λεπτών, τα οχήματα συνωστίζονται σε μόλις δύο ανοιχτές διόδους.
Το αποτέλεσμα είναι να έχει "φρακάρει" μεγάλος αριθμός από αυτά πριν τη νότια είσοδο της Θεσσαλονίκης, με τις καθυστερήσεις να κυμαίνονται από 25 έως 35 λεπτά. Η έξοδος των εκδρομέων του σαββατοκύριακου λόγω του καλού καιρού, φαίνεται να έπιασε απροετοίμαστους τους υπαλλήλους του σταθμού, καθώς δε φαίνεται να υπάρχει κάποιο ατύχημα ή άλλο πρόβλημα στο οδόστρωμα, εκτός των έργων που εκτελούνται εδώ και κάποιους μήνες στη γέφυρα του Αξιού.
Υπενθυμίζεται ότι η κίνηση είναι αυξημένη τα τελευταία Σαββατοκύριακα ξεκινά πίσω από τον κόμβο στο Κλειδί και φτάνει μέχρι και τα διόδια των Μαλγάρων, εξαιτίας των έργων που γίνονται με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΠαρατηρείται αυτή την ώρα ουρά τουλάχιστον δύο χιλιομέτρων από τα διόδια και μέχρι την γέφυρα των Μαλγάρων
Νέες πληροφορίες για το σοκαριστικό περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας
Η εκ νέου ασφαλτόστρωση, για την ομαλοποίηση της κατάστασης, ήταν μονόδρομος
Η λειτουργία κεραιών δίπλα και από σχολεία προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία, ενώ ο Δήμος εξετάζει το ενδεχόμενο να κινηθεί νομικά εναντίον των παρόχων