Καταγγελίες Χουρδάκη για την Εγνατία Οδό
Σοβαρές καταγγελίες σχετικά με τη διαδικασία παραχώρησης του αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας οδού και το κλείσιμο της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.», που επί χρόνια είχε την ευθύνη κατασκευής, λειτουργίας και τεχνικής εποπτείας του οδικού άξονα, έκανε ο ανεξάρτητος βουλευτής Θεσσαλονίκης και εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Δημοκρατίας, Μιχάλης Χουρδάκης.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΕΡΤ3 102 fm είπε ότι ο τρόπος, με τον οποίο καθορίστηκε το τίμημα της παραχώρησης, βασίζεται στην κυκλοφορία της περιόδου της πανδημίας. «Ένας δρόμος χιλίων χιλιομέτρων, που κατασκευάστηκε με κοινοτικά χρήματα, δίνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με βάση την κίνηση που υπήρχε την περίοδο του COVID -άρα με αυτή την προβολή εσόδων- σε ένα τίμημα που φαντάζει υψηλό, το οποίο όμως είναι ψίχουλα». Για να συμπληρώσει ότι “πρέπει να συνυπολογιστεί και η δέσμευση 240 εκατ. ευρώ, για σήραγγες και άλλες τεχνικές εργασίες, που απαίτησε ο ανάδοχος και το υπουργείο δέχθηκε, προκειμένου να υπάρξει πραγματική αξιολόγηση του τιμήματος”.
Ο κ. Χουρδάκης σημείωσε επίσης ότι από τις 400 σελίδες της σύμβασης, οι 130 δεν έφτασαν ποτέ στη Βουλή. «Αν είναι δυνατόν! Αυτές οι σελίδες περιέχουν όλα τα παραρτήματα, το τι παραλαμβάνει η εταιρεία, τι είναι σωστό, τι είναι λάθος. Και τίποτα από αυτά δεν ήρθε». Όσον αφορά δε το κλείσιμο της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ», ο βουλευτής μίλησε για «μεθόδευση» και «ανέντιμη» στάση της κυβέρνησης, καθώς στο άρθρο 12 του νομοσχεδίου αποφεύγει να μιλήσει ξεκάθαρα για κλείσιμο και περιγράφει απλώς «μετακίνηση προσωπικού», που κατά την άποψή του αποτελεί σαφή ένδειξη προειλημμένης απόφασης.