Αγάλι αγάλι (στην ΕΛΑΣ) γίνεται η αγουρίδα μέλι! Γράφει ο... Υπόγειος Διαδρομιστής
Καλή σας Κυριακή. Επειδή από μικρό η μαμά μου με έμαθε πως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια θα μπω απευθείας στο ψητό.
Χθες Σάββατο ενώ ήμουν σπίτι και παρακολουθούσα τα πρωινάδικα, πίνοντας το καφεδάκι μου είπα να πάρω κανά δυο τηλέφωνα στους φίλους που έχω στην Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη του Αλέξη Τσίπρα. Τους άκουσα λίγο αγχωμένους. Τις προηγούμενες ημέρες η Αμαλίας επρόκειτο να δώσει στη δημοσιότητα τη λίστα με τα 350 μέλη του Εθνικού Συμβουλίου και τα 75 της Πολιτικής Επιτροπής, των δυο οργάνων του κόμματος. Προσωρινών μεν, οργάνων που θα λάβουν αποφάσεις ενόψει εκλογών, δε. Οι ανακοινώσεις μέχρι σήμερα δεν έχουν γίνει κι όπως αντιλαμβάνεστε οι «σύντροφοι» κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα μήπως κάτι στραβώσει και δεν ανακοινωθούν τα ονόματά τους.
Τους ρώτησα γιατί αγωνιούν, αφού έχουν πάρει διαβεβαιώσεις ότι θα συμμετέχουν στα όργανα. «Ξέρεις πως πάνε αυτά. Μπορεί την μια ημέρα να θεωρείσαι εντός, την άλλη εκτός» μου απάντησε ένας υποστηρικτής του Τσίπρα. Και να πω πως έχει άδικο; Δίκιο έχει.
Εξάλλου, μαθαίνω ότι ένα τέτοιο τζαρτζάρισμα υπήρξε και στο πρόσφατο παρελθόν όταν δόθηκε στη δημοσιότητα η λίστα των 300 που υπέγραψαν την ιδρυτική διακήρυξη της Ελληνικής Αριστερής Συμπαράταξης. Κάποιοι μάλιστα νόμιζαν ότι την... υπέγραψαν κι ενημερώθηκαν από τα ΜΜΕ ότι το όνομά τους δεν συμπεριλαμβάνεται σε εκείνα που δόθηκαν στην δημοσιότητα από το επιτελείο του πρώην πρωθυπουργού.
Πάντως οι ανακοινώσεις θα γίνουν σύντομα. Θεωρητικά πάντα. Γιατί η πρώτη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου έχει οριστεί για το επόμενο Σάββατο 27 Ιουνίου. Δεν φαντάζομαι να τους ανακοινώσουν τελευταία στιγμή. Πολλοί πρέπει να οργανώσουν το ταξίδι στην Αθήνα.
Καθώς χάζευα που λέτε στο facebook έπεσα πάνω στην ανάρτηση του Θεσσαλονικιού Μίλτου Οικονόμου που παραμένει στον ΣΥΡΙΖΑ. Έξαλλος έγινε λόγω Σιακαντάρη, του συγγραφέα του μανιφέστου Τσίπρα ο οποίος κάλεσε ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ να αυτοδιαλυθούν, γιατί όπως είπε έχουν τελειώσει πολιτικά και ο κόσμος τα θεωρεί τοξικά. Εδώ που τα λέμε κι εγώ εκνευρίστηκα κάπως. Από την μια οι Τσιπρικοί δεν θέλουν να σχολιάζουν τις εξελίξεις στο εσωτερικό των άλλων κομμάτων κι από την άλλη υποδεικνύουν στα άλλα κόμματα τι πρέπει να κάνουν. «Ρε Σιακαντάρη μήπως να διαλυθούν όλα τα κόμματα μπας και ηρεμήσεις; Γιατί μας έκανες τα νεύρα κρόσσια με τις π@π@ριές σου καλοκαιριάτικα» έγραψε το τοπικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ. Μπήκα να δω ποιοι του έκαναν «χεράκι» στην ανάρτηση. Μια ήταν η βουλευτής Φλώρινας και πρώην πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Αριστεράς που διαλύθηκε Πέτη Πέρκα.
Στο ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ γίνεται ο κακός χαμός με την κόντρα Διαμαντοπούλου- Δούκα και υπάρχουν ειδήσεις που περνούν στα... ψιλά. Πληροφορούμαι πως πρόσφατα παραιτήθηκε από τη θέση του Γραμματέα Τομέα Ανάπτυξης και Επενδύσεων ο Κώστας Γάτσιος. Μάλιστα, έστειλε και επιστολή στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκο Ανδρουλάκη εξηγώντας τους λόγους της παραίτησής του. Ο πρώην πρύτανης και υποψήφιος πρόεδρος της Κεντροαριστεράς στο παρελθόν, μαθαίνω ότι είναι πυρ και μανία με τους συντρόφους του που δεν τον εξέλεξαν στην Κεντρική Επιτροπή και έφυγε από επικεφαλής του Τομέα μαινόμενος. Στη θέση του μπήκε ο αναπληρωτής του, Στέφανος Κομνηνός που ένα φεγγάρι είχε διατελέσει Γενικός Γραμματέας Εμπορίου.
Οι «πράσινοι» της πόλης ψάχνουν χώρο για να κάνουν εκδήλωση με ομιλητή τον πρόεδρο Ανδρουλάκη. Άλλοι λένε ότι η εκδήλωση θα γίνει 1η Ιουλίου, άλλοι λίγο αργότερα. Συμφωνούν πάντως πως το θέμα θα αφορά την εξωτερική πολιτική και τα εθνικά θέματα ενώ θα δώσουν το παρών και θα κάνουν παρεμβάσεις κορυφαία στελέχη του κόμματος όπως ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου και ο πρώην πρόεδρος Βαγγέλης Βενιζέλος.
Σε ρυθμούς... δημαιρεσιών έχουν μπει οι δήμοι του νομού Θεσσαλονίκης. Θα γίνουν την Τετάρτη 1η Ιουλίου όπως ορίζει ο νόμος. Εντάξει κάποιοι δήμαρχοι δεν είναι ικανοποιημένοι από τους προέδρους των δημοτικών τους συμβουλίων αλλά δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά και θα τους ξαναπροτείνουν. Βλέπετε ο... πάγκος είναι περιορισμένος.
Αυτό πάντως που έχει καταφέρει ο Αγγελούδης είναι άξιο αναφοράς. Είτε κάποιος είναι Νεοδημοκράτης, είτε ΣΥΡΙΖΑίος, είτε ΠΑΣΟΚος θα πει καλή κουβέντα για το έργο της διοίκησής του στο δήμο Θεσσαλονίκης. Αφήστε που έχει μεγαλώσει την παράταξή του αφού ούτε ένας, ούτε δυο αλλά επτά κοινοτικοί σύμβουλοι άλλων παρατάξεων κούνησαν μαντήλι στους επικεφαλής τους (Ζέρβα και Πέγκα) και εντάχθηκαν στην «Ομάδα για τη Θεσσαλονίκη» του δημάρχου.
Αυτά για σήμερα. Και μην ξεχνιέστε! Ο Υπόγειος Διαδρομιστής τριγυρίζει. Μιλάει στο τηλέφωνο. Παρακολουθεί χωρίς να... παρακολουθείται. Μαθαίνει, καταγράφει και γράφει για όλους και για όλα. Για όσα ακούγονται στους διαδρόμους αλλά και για τις υπόγειες διαδρομές ορισμένων.