Άγιον Όρος: Χάθηκε μοναχός από την κακοκαιρία
Στην περιοχή της Κερασιάς - Τα ίχνη του μοναχού χάθηκαν από τις 6 το απόγευμα της Κυριακής - Επιχειρούν 2 πυροσβέστες με 1 όχημα και 5μελής ομάδα πεζοπόρου τμήματος της 2ης ΕΜΑΚ
Ο Αθωνίτης ασκητής, που εγκαταβιεί σε κελί στην περιοχή Κερασιά, έδωσε το πρωί σημεία ζωής, δηλώνοντας -σύμφωνα με την Πυροσβεστική- ότι βρίσκεται σε ασφαλές σημείο και ότι είναι καλά στην υγεία του
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια για ασκητή του Αγίου Όρους, τα ίχνη του οποίου αγνοούνταν από το απόγευμα της Κυριακής. Ο Αθωνίτης ασκητής, που εγκαταβιεί σε κελί στην περιοχή Κερασιά, έδωσε το πρωί σημεία ζωής, δηλώνοντας -σύμφωνα με την Πυροσβεστική- ότι βρίσκεται σε ασφαλές σημείο και ότι είναι καλά στην υγεία του.
Όπως έγινε γνωστό, για την περίπτωσή του σήμανε συναγερμός, όταν δεν εμφανίστηκε σε αγρυπνία, την οποία επρόκειτο να παρακολουθήσει. Άμεσα ξεκίνησαν έρευνες από πεζοπόρο τμήμα της 2ης ΕΜΑΚ, με τη συνδρομή πυροσβεστών και αστυνομικών. Το έργο τους δυσχέραινε το χιόνι που κάλυψε και την Αθωνική Πολιτεία.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΣτην περιοχή της Κερασιάς - Τα ίχνη του μοναχού χάθηκαν από τις 6 το απόγευμα της Κυριακής - Επιχειρούν 2 πυροσβέστες με 1 όχημα και 5μελής ομάδα πεζοπόρου τμήματος της 2ης ΕΜΑΚ
Παρουσία Κ. Μητσοτάκη και Ν. Δένδια τα εγκαίνια των υπερσύγχρονων εγκαταστάσεων
Η ίδια απορρίπτει το ενδεχόμενο ερωτικής σχέσης δράστη και θύματος
Σε γενική επιφυλακή οι δυνάμεις στη Στερεά Ελλάδα