Θεσσαλονίκη: Δελφίνια εμφανίστηκαν και πάλι στον Θερμαϊκό (βίντεο)
Εμφανίστηκαν στα νερά της Θεσσαλονίκης και συνόδευσαν τους επιβάτες του καραβιού «Κωνσταντής»
H εμφάνισή τους ενθουσίασε μικρούς και μεγάλους
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Ένα ζευγάρι δελφινιών εθεάθη στη θαλάσσια περιοχή του Αγίου Μάμα, με αρκετούς πολίτες να προσπαθούν να απαθανατίσουν την όμορφη… καλοκαιρινή στιγμή. Η εμφάνιση των δελφινιών θα μπορούσε να σηματοδοτήσει και την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου, καθώς τόσο η παραλία του Αγίου Μάμα, όσο και οι υπόλοιπες της Χαλκιδικής, σε λίγα 24ωρα θα γεμίσουν με λουόμενους.
Δείτε περισσότερα ΕΔΩ
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΕμφανίστηκαν στα νερά της Θεσσαλονίκης και συνόδευσαν τους επιβάτες του καραβιού «Κωνσταντής»
Τι πρέπει να προσέχουν οι λουόμενοι
Μετά την ανάσυρσή του, ο άνδρας παραδόθηκε σε πλήρωμα του ΕΚΑΒ και διακομίστηκε στο νοσοκομείο Πολυγύρου για ιατρική περίθαλψη
Αναζητείται 59χρονος άνδρας, ο οποίος τις μετέφερε με όχημα στο κατάστημα και στη συνέχεια βοήθησε στη διαφυγή τους