Τρόμος στο νοσοκομείο Κορίνθου: Νεαρός μπήκε με μπιτόνι βενζίνης και απειλούσε τους γιατρούς (βίντεο)
Ο δράστης νωρίτερα είχε εξεταστεί από ιατρούς
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για φθορά ξένης ιδιοκτησίας και διατάραξη λειτουργίας ιδιοκτησίας.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Τετάρτης (1/11) στο νοσοκομείο του Αγρινίου όπου 30χρονος έκανε λαμπόγυαλο τον χώρο των επειγόντων περιστατικών. Ο νεαρός που ήταν εκτός εαυτού προκάλεσε φθορές και μεγάλη αναστάτωση με αποτέλεσμα να κληθεί η αστυνομία και να τον συλλάβει.
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για φθορά ξένης ιδιοκτησίας και διατάραξη λειτουργίας ιδιοκτησίας.
«Δεν είναι εικόνες μετά από σεισμό, είναι μια ακόμη βάρδια στα Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Αγρίνιου…» έγραψε ένας πολίτης στο Facebook και ανάρτησε φωτογραφίες από τις καταστροφές που έγιναν στο νοσοκομείο Αγρινίου.
«Είναι μια κατάσταση που συχνά καλούνται να αντιμετωπίσουν οι αιχμάλωτοι (και κατά πολλούς) άχρηστοι σεκιούριτι, οι υγειονομικοί υπάλληλοι, οι νοσηλεύτριες, οι γιατροί, οι τραυματιοφορείς» υπογράμμισε.
Πηγή: agrinionews.gr
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΟ δράστης νωρίτερα είχε εξεταστεί από ιατρούς
Συνολικά 1.191.311.337,31 ευρώ θα καταβληθούν σε 1.740.042 δικαιούχους
Τα αποτελέσματα αφορούν την προκήρυξη 3Κ/2025
Ο Αδριανός Γολέμης βρίσκεται σε φάση εκπαίδευσης για να γίνει ο πρώτος Έλληνας που θα ζήσει και θα εργαστεί στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό