Χαλκιδική: Σωτήρια επέμβαση αστυνομικών εκτός υπηρεσίας - Έσωσαν δύο άνδρες και έναν 13χρονο από τα κύματα
Με ψυχραιμία και αποφασιστικότητα κατάφεραν να φέρουν με ασφάλεια τους τρεις λουόμενους στην ακτή
"Ξεκίνησε με την επιθυμία του γιου μου που ήθελε να πουλήσει κάτι στο marketplace"
- Newsroom
Αν και το Marketplace του Facebook είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους αγοράς και πώλησης προϊόντων ελλοχεύουν πάντα οι κίνδυνοι εξαπάτησης, ειδικά του τελευταίους μήνες οι απάτες μέσω του διαδικτύου έχουν πάρει μορφή χιονοστιβάδας.
Στις «Εξελίξεις Τώρα» στο Mega μιλά ένα ακόμα θύμα ηλεκτρονικής απάτης που θέλοντας να εξυπηρετήσει το γιο του που ήθελε να πουλήσει ένα προϊόν βρέθηκε στη δεινή θέση να κάνουν φτερά από το λογαριασμό του 11.000 ευρώ.
«Ξεκίνησε με την επιθυμία του γιου μου που ήθελε να πουλήσει κάτι στο marketplace. Άρχισε να έχει επικοινωνία με κάποιους και όταν τελικά συμφωνήσαμε για την πώληση αυτού του προϊόντος τελοσπάντων, αυτά γίνανε μέσω chat και μέσω facebook η επικοινωνία, τον πιέσανε πάρα πολύ ότι για να μπορέσουν να πληρώσουνε την αγορά του προϊόντος έπρεπε να γίνει μέσω μια εταιρείας courier, την οποία εγώ την είδα την ιστοσελίδα, ήταν ένα link στην ουσία αντιγραφή εταιρίας μεταφορών.
»Αντιγραφή ήτανε, οδηγούσε σε ένα άλλο link το οποίο άνοιγε το interface της συγκεκριμένης τράπεζας που συνεργάζομαι εγώ και πέρασα μέσα τους κωδικούς μου e-banking νομίζοντας ότι είναι το διαχειριστικό σύστημα της τράπεζας μου και μέσα σε πολύ λίγο, πάρα πολύ γρήγορα, είχαν πρόσβαση στο λογαριασμό μου και άρχισαν να μεταφέρουν χρήματα από τον έναν λογαριασμό στον άλλον και κατόπιν μετέφεραν χρήματα σε άγνωστο λογαριασμό της revolut.Εγώ κάπως υποψιάστηκα το όλο σκηνικό άνοιξα το e-banking μέσω ενός υπολογιστή, είδα τι γινόταν, άλλαξα αμέσως το κωδικό μου αλλά δεν είχα προλάβει ήδη είχαν ξεκινήσει να κάνουν μεταφορές χρημάτων».
Το συνολικό ποσό που του πήραν ήταν γύρω στις 11.000 χιλιάδες ευρώ.
Όπως αναφέρει το θύμα διαδικτυακής απάτης, αν και απευθύνθηκε κατευθείαν στην τράπεζα δυστυχώς η κατάσταση ήταν μη αναστρέψιμη.
«Πήρα τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας, δήλωσα την απάτη κατήργησα την κάρτα μου, συμπλήρωσα ένα έντυπο αμφισβήτησης συναλλαγών, τελικά όμως ήρθε αρνητική απάντηση μετά από ένα μήνα θεωρώντας ότι είχα εγώ την ευθύνη. Σε κάθε μεταφορά ούτε ειδοποίηση έπαιρνα στο κινητό ούτε κωδικό otp, κάνανε τις μεταφορές, είχαν πλήρη πρόσβαση και με άλλο τρόπο μετέφεραν τα χρήματα».
Με ψυχραιμία και αποφασιστικότητα κατάφεραν να φέρουν με ασφάλεια τους τρεις λουόμενους στην ακτή
Τραυματίστηκε ελαφρά ο 56χρονος οδηγός του δικύκλου
Ακατάλληλες συνθήκες διαμονής και προβληματική διαδικασία ταυτοποίησης είναι μεταξύ των όσων αναφέρει η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου