- Newsroom
Μια συμπεριφορά χωρίς ίχνος ευαισθησίας καταγγέλλει ότι δέχτηκε γυναίκα με σκλήρυνση κατά πλάκας από αεροπορική εταιρία, η οποία ενώ είχε κλείσει εισιτήρια μαζί με τον γιο της για να ταξιδέψει, τους αρνήθηκαν την επιβίβαση με τη δικαιολογία ότι οι βαλίτσες τους δεν χωρούσαν στο αεροσκάφος.
Όπως καταγγέλλει η ίδια στο MEGA, είχε ταξιδέψει από την Αλεξανδρούπολη στην Αθήνα για την προγραμματισμένη θεραπεία της, ωστόσο όταν έφτασε στο αεροδρόμιο προκειμένου να ταξιδέψει πίσω στην Αλεξανδρούπολη, την ενημέρωσαν από την αεροπορική ότι λόγω του μεγέθους των βαλιτσών που είχαν, δεν ήταν δυνατή η επιβίβασή τους στην πτήση παρά το γεγονός ότι είχαν εισιτήριο.
«Μας είπαν ότι δεν χωράνε οι βαλίτσες»
«Εγώ ταξιδεύω συνεχόμενα για τη θεραπεία μου από Αλεξανδρούπολη Αθήνα. Είχαμε πάει σχεδόν μιάμιση ώρα στο αεροδρόμιο μαζί με τον γιο μου, πήγαμε με τη συνοδό στο γκισέ, δώσαμε ταυτότητες, έγινε στην ουσία το check-in, πήρανε τις βαλίτσες μας και τελευταία στιγμή, σχεδόν 20 λεπτά πριν κλείσει το γκισέ για να μπούμε για την πτήση μας, μας είπαν ότι δεν χωράνε οι βαλίτσες και ότι δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε», λέει η ίδια.
«Ήταν 8αρες, τους πρότεινα αν μπορούνε, λόγω ότι ήμουν με το παιδί, να πάρουμε τις βαλίτσες, να ανέβουμε πάνω και κάποιος να μας βοηθήσει να τις βάλουμε πάνω από τις θέσεις μας. Ήταν 2 αποσκευές και ένα αμαξίδιο το οποίο χρησιμοποιώ για να μπορώ να περπατάω».
«Είπαν "δεν χωράτε σε κάποια πτήση"»
Σύμφωνα με την καταγγελία:
«Μετά ήταν το χειρότερο γιατί ενώ ήμασταν εκεί πέρα, μας είπαν ότι θα μπορούσαμε να σας βάλουμε στην επόμενη πτήση. Ο μικρός μου ήταν δίπλα και μου έλεγε ‘μαμά δεν θα μας βοηθήσουν’ και άρχισε να κλαίει και του λέω μην αγχώνεσαι θα μπούμε στην επόμενη για να φύγουμε. Ήταν πολύ ψυχοφθόρο και για τον ίδιο και για μένα, η υγεία μου, επειδή είναι θέμα ψυχολογίας, έπεσα πολύ, ένιωθα πολλά μουδιάσματα, σαν πάγωμα στο σώμα».
Όπως λέει η καταγγέλλουσα:
«Πήγαμε στα γραφεία και προσπαθήσαμε να μπούμε στην επόμενη πτήση και δεν μπορούσαν να μας εξυπηρετήσουν. Είπαν ‘δεν χωράτε σε κάποια πτήση’, λέω να κλείσουμε ένα εισιτήριο για την επόμενη ημέρα και είπαν επειδή έχουμε κλείσει πολύ φθηνό εισιτήριο επειδή το έχετε κλείσει έναν μήνα πριν, θα βγει διπλάσια η τιμή».
«Άμα δεν δικαιωθώ, θα κινηθώ νομικά κατά της εταιρίας. Έχω στείλει email, δεν έχω λάβει καμία απάντηση», λέει η γυναίκα.
«Ήταν πολύ σκληρό όλο αυτό που περάσαμε, είναι δύσκολο», είπε χωρίς να μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυά της.
«Είμαι φορτισμένη από όλες αυτές τις ημέρες».