Βουλή - ΟΠΕΚΕΠΕ: Κανονικά στην ψηφοφορία για Προανακριτική η Νέα Δημοκρατία
«Η ΝΔ, δεν είπε ποτέ ότι θα φύγει», είπε ο Νότης Μηταράκης στο Σωκράτη Φάμελλο
Οι αναθέτουσες αρχές και οι αναθέτοντες φορείς υποχρεούνται να παραλαμβάνουν και να επεξεργάζονται ηλεκτρονικά τιμολόγια και παράλληλα οι οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τιμολόγια
- Newsroom
Με τροποποίηση της κοινής απόφασης των υπ. Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Υποδομών και Μεταφορών, Ανάπτυξης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώθηκε ότι ορίζεται ως νέα ημερομηνία έναρξης λειτουργίας της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής τιμολόγησης B2G (Business to Government) για δαπάνες φορέων της Γενικής Κυβέρνησης η 1η Σεπτεμβρίου.
Παράλληλα, ορίζονται συγκεκριμένες εξαιρέσεις από την υποχρεωτική εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης.
Αναλυτικά, όπως υπογραμμίζεται στο κοινό Δελτίο Τύπου, με βάση την νομοθεσία, οι αναθέτουσες Αρχές και οι αναθέτοντες φορείς υποχρεούνται να παραλαμβάνουν και να επεξεργάζονται ηλεκτρονικά τιμολόγια και παράλληλα οι οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τιμολόγια, τα οποία είναι σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων και εκδίδονται κατά την εκτέλεση των δημοσίων συμβάσεων, ανεξαρτήτως αξίας αυτών.
Επιπλέον, αναφορικά με τις εξαιρούμενες κατηγορίες συμβάσεων και δαπανών, προστίθεται η περίπτωση των δαπανών συμβάσεων μίσθωσης έργου που συνάπτονται μεταξύ φυσικών προσώπων και φορέων της Γενικής Κυβέρνησης.
Συνεπώς, οι περιπτώσεις που εξαιρούνται από την υποχρέωση υποβολής ηλεκτρονικής τιμολόγησης είναι οι εξής:
β) Συμβάσεις μεταξύ αναθετουσών Αρχών, που ανατίθενται σύμφωνα με το άρθρο 247 του ν. 4412/2016.
γ) Συμβάσεις παραχώρησης μεταξύ φορέων του δημοσίου τομέα, που ανατίθενται σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4413/2016.
«Η ΝΔ, δεν είπε ποτέ ότι θα φύγει», είπε ο Νότης Μηταράκης στο Σωκράτη Φάμελλο
Τι καταλογίζουν ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση αναφορικά με τους χειρισμούς της στην ψηφοφορία για προανακριτική για τους Μάκη Βορίδη και Λευτέρη Αυγενάκη
Η επιστολή εστάλη σε συνέχεια της ολοκλήρωσης του πρώτου κύκλου διαβούλευσης
Συμπλήρωσε πως οι ισχυρισμοί του, ως προστατευόμενου μάρτυρα, αποτελούσαν και δικά του συμπεράσματα από την γνώση που είχε για αθέμιτες πρακτικές της εταιρίας