Το ΚΚΕ καταγγέλλει «την απρόκλητη και βίαιη επίθεση των αστυνομικών δυνάμεων σε βάρος της απεργιακής κινητοποίησης στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπου έχει καταπλεύσει ΝΑΤΟϊκό πλοίο, με στρατιωτικό εξοπλισμό και με σκοπό αυτό να φτάσει στην Αν. Ευρώπη».
Όπως αναφέρει ανακοίνωση του κόμματος «την επίθεση ακολούθησαν οι αδικαιολόγητες συλλήψεις 8 διαδηλωτών, ανάμεσά τους δύο μέλη της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, με το σοβαρό τραυματισμό τους ενός, ο οποίος και νοσηλεύεται, αλλά και ενός μέλους του Κεντρικού Συμβουλίου της ΚΝΕ. Ενώ ακόμα απαράδεκτηεπίθεση δέχτηκε δημοσιογράφος του Ριζοσπάστη και μέλος της ΕΣΗΕΜΘ».
«Η επιδίωξη της κυβέρνησης να περάσει "δια πυρός και σιδήρου" την πολιτική της κλιμακούμενης εμπλοκής της χώρας στους επικίνδυνους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς των ΝΑΤΟ - ΗΠΑ - ΕΕ, με την καταστολή των δίκαιων κινητοποιήσεων, πρέπει να βρει απέναντί της την ευρύτερη λαϊκή καταδίκη» τονίζει η ανακοίνωση και καταλήγει:
«Το ΚΚΕ απαιτεί από την κυβέρνηση, η οποία φέρει την ακέραια ευθύνη για αυτά τα απαράδεκτα γεγονότα, να αφεθούν αμέσως ελεύθεροι οι συλληφθέντες, αίτημα που με έντονο διάβημα διαμαρτυρίας εξέφρασε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Κόμματος Θ. Παφίλης προς τον υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη Λ. Οικονόμου και τον υπουργό Ναυτιλίας Γ. Πλακιωτάκη».
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Μέλη σωματείων και συνδικάτων διαδήλωσαν για το κύμα ακρίβειας - Με επίδοση ψηφίσματος στο ΥΜΑΘ ολοκληρώθηκε η πορεία -Ένταση και περιορισμένη χρήση χημικών στο λιμάνι με μέλη του ΠΑΜΕ
Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης τονίζει ότι η κυβέρνηση επέλεξε την καταστολή «για να απαντήσει στην επιτυχημένη σημερινή απεργία της ΓΣΣΕ και της ΑΔΕΔΥ»
Οι αστυνομικοί «παραβίασαν τη βασική υποχρέωσή τους να διευκολύνουν τους δημοσιογράφους στο έργο τους και να τους προστατεύουν, ενώ πρόσθεσαν ένα ακόμη επεισόδιο στη σειρά κρουσμάτων παρεμπόδισης της Ενημέρωσης από τις αστυνομικές αρχές»