ΑΠΘ: Επικίνδυνη πλέον η αποδυνάμωση στους καθηγητές

Να καλυφθεί τουλάχιστον το 10% των 600 θέσεων που χάθηκαν τα τελευταια χρόνια ζητά από το υπουργείο Παιδείας το Πανεπιστήμιο

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Την ανησυχία της για την κατανομή νέων θέσεων καθηγητών από το υπουργείο Παιδείας εκφράζει η Σύγκλητος του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Στη συνεδρίασή της με αριθμό 2980/20 και 21-2-2019, με ομόφωνο ψήφισμά της, αναφέρει ότι, κατά την πρόσφατη κατανομή 150 νέων θέσεων Καθηγητών από το Υπουργείο Παιδείας, επικράτησε η τάση της αποκλειστικής προτίμησης νεοσυσταθέντων Τμημάτων και του ολοσχερούς αποκλεισμού των από μακρού λειτουργούντων Τμημάτων. «Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα Τμήματα του ΑΠΘ εκπαιδεύουν ήδη πολύ μεγάλους αριθμούς φοιτητών και επιβαρύνονται με σημαντικές ροές μετεγγραφών, ότι θεραπεύουν ιδιαίτερα δημοφιλή προγράμματα σπουδών, ότι εμφανίζουν επικίνδυνη πλέον αποδυνάμωση σε διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό και ότι διαθέτουν ιδρυμένες ακαδημαϊκές δομές (εργαστήρια, κλινικές κ.λπ.) που οφείλουν να λειτουργούν, η Σύγκλητος ζητά να δοθεί και στο ΑΠΘ ικανός αριθμός νέων θέσεων ΔΕΠ, ώστε να καλυφθεί τουλάχιστον το 10% των περίπου 600 θέσεων που χάθηκαν λόγω συνταξιοδότησης τα τελευταία χρόνια»μ αναφέρει η Σύγκλητος.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA