Άρης: Επέστρεψαν Κόρχουτ και Μπάσα

Αύριο αναμένεται να ενσωματωθούν και οι διεθνείς με την ελληνική ομάδα, Μανώλης Σιώπης και Γιώργος Βαλεριάνος

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ο Άρης προετοιμάζεται για τον εντός έδρας αγώνα της Κυριακής με τον ΟΦΗ (16:00) και ο Σάββας Παντελίδης έχει πλέον στη διάθεσή του τους Μιχάι Κόρχουτ και Μιτζέν Μπάσα, που επέστρεψαν στη Θεσσαλονίκη, έχοντας εκπληρώσει τις υποχρεώσεις τους με τις εθνικές ομάδες της Ουγγαρίας και της Αλβανίας αντίστοιχα. Αμφότεροι, ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης. 

Σύμφωνα με την ενημέρωση από την ΠΑΕ, αύριο αναμένεται να ενσωματωθούν και οι διεθνείς με την ελληνική ομάδα, Μανώλης Σιώπης και Γιώργος Βαλεριάνος. Η προπόνηση της Πέμπτης θα είναι πρωινή και θα γίνει στο «Κλεάνθης Βικελίδης».

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA