Άρης: Επιστολή διαμαρτυρίας στον Λανουά μετά τη «ληστεία» στο Αγρίνιο

Οι κιτρινόμαυροι ζητούν να μην οριστεί ξανά το δίδυμο Τσιμεντερίδη - Ζαμπαλά σε οποιονδήποτε αγώνα τους και καλούν τον Γάλλο επικεφαλής της ΚΕΔ να αναλάβει πρωτοβουλίες με στόχο την απομάκρυνση όλων των ακατάλληλων διαιτητών

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Η ΠΑΕ Άρης απέστειλε σήμερα την επιστολή διαμαρτυρίας προς τον αρχιδιαιτητή, 
Στεφάν Λανουά,
με την οποία εκφράζει την έντονη δυσφορία της για τις αποφάσεις των Τσιμεντερίδη και Ζαμπαλά, στον αγώνα με τον Παναιτωλικό. 

Οι κιτρινόμαυροι ζητούν να μην οριστεί ξανά το συγκεκριμένο δίδυμο σε οποιονδήποτε αγώνα τους και καλούν τον Γάλλο επικεφαλής της ΚΕΔ να αναλάβει πρωτοβουλίες με στόχο την απομάκρυνση των ακατάλληλων διαιτητών. 




Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA