Τελικός κυπέλλου: Άπαντες παρόντες στον Παναθηναϊκό
Με 29 ποδοσφαιριστές η αποστολή του «τριφυλλιού» στον Βόλο
Με όλους τους ποδοσφαιριστές διαθέσιμους αναχώρησε η αποστολή για τον Βόλο
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου προπονήθηκαν το μεσημέρι της Πέμπτης (23/5) οι ποδοσφαιριστές του Άρη, ολοκληρώνοντας ουσιαστικά την προετοιμασία τους ενόψει του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας με αντίπαλο τον Παναθηναϊκό, στο Πανθεσσαλικό (25/5, 20:30).
Το πρόγραμμα περιλάμβανε ενεργοποίηση, rondo game, ασκήσεις αμυντικής και επιθετικής μετάβασης και ολοκληρώθηκε με στατικές φάσεις. Μετά την ολοκλήρωση της προπόνησης η αποστολή του Άρη αναχώρησε για τον Βόλο, με τον Άκη Μάντζιο να παίρνει μαζί του όλους τους ποδοσφαιριστές.
Το παρών στο Ν. Ρύσιο έδωσε πολύς κόσμος, που αποθέωσε την ομάδα και την ξεπροβόδισε με την ευχή η επιστροφή το βράδυ του Σαββάτου να συνδυαστεί με την κατάκτηση του τροπαίου.
Την Παρασκευή (24/5), με την προπόνηση που θα γίνει στο Πανθεσσαλικό (θα ξεκινήσει στις 18:30 και θα είναι ανοικτή στα πρώτα 15 λεπτά για τους εκπροσώπους του Τύπου και τους φωτογράφους) ολοκληρώνεται και τυπικά η προετοιμασία των κιτρινόμαυρων, που αναζητούν το πρώτο τους τρόπαιο από το 1970.
Την ίδια μέρα, στις 16:00, θα πραγματοποιηθεί κοινή συνέντευξη Τύπου των φιναλίστ (προπονητής και ένας ποδοσφαιριστής) στο Πανθεσσαλικό.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΜε 29 ποδοσφαιριστές η αποστολή του «τριφυλλιού» στον Βόλο
Δυναμικό παρών έδωσαν οι φίλαθλοι των κιτρινόμαυρων στη σημερινή, ανοιχτή προπόνηση της ομάδας στο «Κλεάνθης Βικελίδης» και μεγάλη ψυχολογική ώθηση στην ομάδα
Την Πέμπτη (25/6) εξέπνευσε η προθεσμία για ανανέωση εισιτηρίων από τους περσινούς κατόχους
Το 0-0 στο Σαν Φρανσίσκο έστειλε και τις δύο ομάδες στα νοκ-άουτ, τη στιγμή που οι Τούρκοι επικρατούσαν με 3-2 επί των ΗΠΑ