Άρης: Ζητάει από την ΚΕΔ την εξαίρεση Σιδηρόπουλου

Οι κίτρινοι, οργισμένοι με την αντιμετώπιση που είχαν στο πρόσφατο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, θα στείλουν επιστολή με αίτημα ο συγκεκριμένος διαιτητής να μην διευθύνει ξανά αγώνα τους

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Πολλά παράπονα είχε ο Άρης από τη διαιτησία του Τάσου Σιδηρόπουλου στο ματς με τον Ολυμπιακό στο "Γ. Καραϊσκάκης" (4-1 υπέρ των ερυθρόλευκων), με αποτέλεσμα οι κίτρινοι να είναι έτοιμοι τις επόμενες ώρες να αποστείλουν επιστολή στην ΚΕΔ, ζητώντας την εξαίρεση του διεθνή διαιτητή από τους αγώνες τους.

Η φάση για την οποία διαμαρτύρονται κυρίως οι Θεσσαλονικείς είναι το επικίνδυνο μαρκάρισμα του μέσου των ερυθρόλευκων Γκιλιέρμε στον Σιώπη, που τιμωρήθηκε μόνο με κίτρινη κάρτα και όχι κόκκινη.

Έτσι, ο Άρης, έχοντας αποφασίσει ήδη μετά το τέλος του αγώνα να λάβει μέτρα, θα στείλει σήμερα επιστολή, ζητώντας την εξαίρεση του Τάσου Σιδηρόπουλου από τις υπόλοιπες αναμετρήσεις του.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA