ΑΣ Άρης: Στασιμότητα στο θέμα της παραχώρησης του Παλέ

Την απάντηση του υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, αναμένουν εδώ και ένα μήνα οι κιτρινόμαυροι

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Εν αναμονή απάντησης από το υφυπουργείο Αθλητισμού και τη ΓΓΑ παραμένουν οι διοικούντες του Ερασιτέχνη Άρη αναφορικά με το αίτημα για παραχώρηση χρήσης του Αλεξάνδρειου Μελάθρου.

Τον περασμένο Οκτώβριο ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, είχε συναντηθεί στη Θεσσαλονίκη με τον πρόεδρο του ΑΣ Άρης, Λευτέρη Αρβανίτη, αποκαλύπτοντας τότε ότι είχε ανάψει το "πράσινο φως" τόσο από τη διευθύντρια του γραφείου του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Μαρία Αντωνίου, όσο και από τον δήμαρχο της πόλης Κωνσταντίνο Ζέρβα. Από τότε, όμως, μέχρι σήμερα οι κιτρινόμαυροι περιμένουν στο ακουστικό τους.

Υπενθυμίζεται ότι τον Ιανουάριο οι άνθρωποι του Ερασιτέχνη Άρη έστειλαν νέα επιστολή στο υφυπουργείο Αθλητισμού με κοινοποίηση στη διοίκηση των ΕΑΚ και τους κ.κ. Αυγενάκη και Μαυρωτά, με την οποία ζητούσαν να μάθουν πού βρίσκεται το θέμα και πότε θα τελειώσει. Σημειωτέον, ότι ο ΑΣ Άρης συναινεί στη διατήρηση του δικαιώματος χρήσης του υπόγειου χώρου από τα Εθνικά Αθλητικά Κέντρα Θεσσαλονίκης.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA