Τα δεδομένα για το Παλέ και το αίτημα παραχώρησης στον Άρη
Παράλληλα με την ανάπλαση της ΔΕΘ "τρέχει" και το θέμα της εκμετάλλευσης του Αλεξάνδρειου Μελάθρου από τον κιτρινόμαυρο Ερασιτέχνη
Την απάντηση του υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, αναμένουν εδώ και ένα μήνα οι κιτρινόμαυροι
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΕν αναμονή απάντησης από το υφυπουργείο Αθλητισμού και τη ΓΓΑ παραμένουν οι διοικούντες του Ερασιτέχνη Άρη αναφορικά με το αίτημα για παραχώρηση χρήσης του Αλεξάνδρειου Μελάθρου.
Τον περασμένο Οκτώβριο ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, είχε συναντηθεί στη Θεσσαλονίκη με τον πρόεδρο του ΑΣ Άρης, Λευτέρη Αρβανίτη, αποκαλύπτοντας τότε ότι είχε ανάψει το "πράσινο φως" τόσο από τη διευθύντρια του γραφείου του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Μαρία Αντωνίου, όσο και από τον δήμαρχο της πόλης Κωνσταντίνο Ζέρβα. Από τότε, όμως, μέχρι σήμερα οι κιτρινόμαυροι περιμένουν στο ακουστικό τους.
Υπενθυμίζεται ότι τον Ιανουάριο οι άνθρωποι του Ερασιτέχνη Άρη έστειλαν νέα επιστολή στο υφυπουργείο Αθλητισμού με κοινοποίηση στη διοίκηση των ΕΑΚ και τους κ.κ. Αυγενάκη και Μαυρωτά, με την οποία ζητούσαν να μάθουν πού βρίσκεται το θέμα και πότε θα τελειώσει. Σημειωτέον, ότι ο ΑΣ Άρης συναινεί στη διατήρηση του δικαιώματος χρήσης του υπόγειου χώρου από τα Εθνικά Αθλητικά Κέντρα Θεσσαλονίκης.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΠαράλληλα με την ανάπλαση της ΔΕΘ "τρέχει" και το θέμα της εκμετάλλευσης του Αλεξάνδρειου Μελάθρου από τον κιτρινόμαυρο Ερασιτέχνη
Δεν προχωράει το σχέδιο κατασκευής γηπέδου στον Βοτανικό
Η έξοδος του Φερστάπεν στο Q3 έφερε αλυσιδωτές εξελίξεις στα επίσημα δοκιμαστικά
Ο Βάσκος αμυντικός θα ολοκληρώσει το τυπικό της μετακίνησής του στον Δικέφαλο