Συνεργασία της ΕΔΕΜ με τους εστιάτορες της Θεσσαλονίκης και Κασσάνδρας Χαλκιδικής
Αναζητήσουν λύσεις στήριξης του κλάδου ενόψει των πιέσεων που δέχεται
Το περιστατικό σημειώθηκε το Σάββατο 21/1 σε γνωστό μπεργκεράδικο στην Αθήνα
- Newsroom
Περιστατικό με εξύβριση εργαζόμενου σημειώθηκε το Σάββατο 21/1 σε γνωστό μπεργκεράδικο στην Αθήνα.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το σχετικό instagram story του μαγαζιού, ένας πελάτης πήρε τηλέφωνο και αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο του μαγαζιού ο οποίος ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ του πελάτη.
Το μαγαζί ενημέρωσε ότι ο συγκεκριμένος εργαζόμενος είναι πατέρας δύο γλυκήτατων, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, παιδιών με αυτισμό και κάλεσε τον πελάτη να μην επιλέξει ποτέ ξανά το συγκεκριμένο εστιατόριο.
Πιο συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του καταστήματος αναφέρει: «Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας «καθυστερημένο», επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκήτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».
Αμέσως η δημοσίευση αυτής της ιστορίας πήρε μεγάλες διαστάσεις, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ του καταστήματος και να το συγχαίρουν, τόσο για την στάση όσο και στην απάντηση που έδωσε στον συγκεκριμένο πελάτη.
Αναζητήσουν λύσεις στήριξης του κλάδου ενόψει των πιέσεων που δέχεται
Η κατάσταση του παιδιού χαρακτηρίζεται σταθερή και η ζωή του δεν διατρέχει κίνδυνο
«Ως ΕΑΕΕ επεξεργαζόμαστε, ήδη, σχήμα και για τους δύσκολους κινδύνους» υποστηρίζει ο Α. Σαρρηγεωργίου
Τα γνωστικά πεδία ανά εκπαιδευτική βαθμίδα