Αθώοι οι 13 υπάλληλοι των Ταμείων για την υπεξαίρεση "μαμούθ" στο δήμο Θεσσαλονίκης

Το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων έκρινε πως δεν είχαν δυνατότητα άσκησης ελέγχου

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Αθώοι κρίθηκαν από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης 13 υπάλληλοι τριών ασφαλιστικών ταμείων που είχαν παραπεμφθεί σε δίκη για υπηρεσιακή απιστία, συνδεόμενη με την υπόθεση της υπεξαίρεσης "μαμούθ" στα ταμεία του δήμου Θεσσαλονίκης.

Το κατηγορητήριο τους καταλόγιζε ευθύνες για εισφορές εκατομμυρίων ευρώ που - σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα - χάθηκαν την περίοδο του πολύκροτου οικονομικού σκανδάλου, το διάστημα 1999-2007. Όσοι παραπέμφθηκαν σε δίκη ήταν κατά την επίμαχη περίοδο προϊστάμενοι διευθύνσεων και τμημάτων των τότε ταμείων των μηχανικών (ΤΣΜΕΔΕ) και των δημοτικών και κοινοτικών υπαλλήλων (ΤΥΔΚΥ / ΤΑΔΚΥ).

Ύστερα από πολυήμερη ακροαματική διαδικασία το δικαστήριο δέχθηκε τους ισχυρισμούς της υπεράσπισης ότι οι κατηγορούμενοι υπάλληλοι δεν είχαν τη δυνατότητα άσκησης ελέγχου ούτε γνώση της δράσης του φυσικού αυτουργού της υπεξαίρεσης, δηλαδή του καταδικασμένου πρώην δημοτικού ταμεία.

ΑΠΕ/ΜΠΕ 

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA