Βόλος: Υπάλληλος κοιμητηρίου ξέθαψε λάθος νεκρό μετά από κακή συνεννόηση
Ο άνδρας αν και αντιμετώπιζε δίωξη, αθωώθηκε από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Βόλου
- Newsroom
Πολλοί υποστηρίζουν ότι ο επόμενος παγκόσμιος πόλεμος θα γίνει για το νερό και όσο περνάει ο καιρός τόσο δείχνει πιο κοντινό.του Τριαντάφυλλου Τσουλφά
Από την άλλη πάλι δείχνει παράλογο όταν σκεφθούμε ότι τα ¾ του πλανήτη είναι νερό, οπότε η ερώτηση έρχεται λογικά. Γιατί δεν αφαλατώνουμε το θαλασσινό που είναι το 97,3% των παγκόσμιων αποθεμάτων νερού; Φυσικά, εγκαταστάσεις αφαλάτωσης υπάρχουν σε πολλά μέρη αλλά τα συστήματα που χρησιμοποιούνται είναι είτε ογκώδη είτε ακριβά.
Ένα απόγευμα ο Stephan Augustin, βιομηχανικός σχεδιαστής της BMW, κάνοντας διακοπές στα Κανάρια νησιά ρέμβαζε τη θάλασσα, αναλογιζόμενος συγχρόνως πώς να μετατρέψει τα πλούσια αποθέματα του θαλασσινού νερού των ωκεανών σε καθημερινή ποσότητα πόσιμου νερού. “Ήθελα να χρησιμοποιήσω τις επαγγελματικές γνώσεις και την εμπειρία μου για να προσφέρω στους ανθρώπους που υποφέρουν από έλλειψη νερού μία ανθρωπιστική υπηρεσία με τη μορφή μιας πρακτικής σχεδίασης”, σχολιάζει ο ίδιος.
Τι είναι ακριβώς; Το Watercone (υδάτινος κώνος) είναι ένας κωνικός αφαλατωτής που λειτουργεί μέσω ηλιακής ενέργειας και παράγει καθαρό νερό από αλμυρό ή υφάλμυρο νερό. Χάρη στο άκαμπτο εξωτερικό του κέλυφος, αυτός ο πλαστικός κώνος μπορεί να επιπλέει στο νερό ή σε υγρό έδαφος.
Οι ηλιακές ακτίνες που πέφτουν πάνω στο Watercone προκαλούν την εξάτμιση του νερού κάτω από τον κώνο και συμπύκνωση στην εσωτερική πλευρά του. Στη συνέχεια, οι σταγόνες του νερού συγκεντρώνονται σε έναν συλλέκτη. Το νερό διοχετεύεται εύκολα από το άνοιγμα στην άκρη του υδάτινου κώνου μέσα σε ένα δοχείο ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί απευθείας σαν πόσιμο. Το νερό καθαρίζεται μέσω συμπύκνωσης -κάτι σαν διαδικασία διύλισης ενός σταδίου. Η ημερήσια παραγωγή του είναι περίπου δύο λίτρα την ημέρα, κατασκευάζεται από άθραυστο πολυάνθρακα υψηλής αντοχής, μπορεί να αντέξει ταχύτητες ανέμου μέχρι 55 χ.α.ω. χωρίς προβλήματα και έχει εγγυημένη λειτουργική ζωή τουλάχιστον πέντε ετών.
Πιλοτική χρήση. Η CARE Deutschland πραγματοποίησε πιλοτικό πρόγραμμα στην παραθαλάσσια πόλη Zinjibar στην Υεμένη, όπου γενικά βρέχει μόνο τρεις φορές το χρόνο. Συνεπώς, οι κάτοικοι πρέπει να ταξιδεύουν στην ενδοχώρα, μερικές φορές μέχρι 15 χιλιόμετρα, αναζητώντας καθαρό πόσιμο νερό. Η CARE μοίρασε 100 υδάτινους κώνους σε δέκα οικογένειες ψαράδων. Η ποιότητα του νερού που παρήγαγαν αναλύθηκε από τον TÜV στη Γερμανία και βρέθηκε άριστο. Οι άνθρωποι του χωριού προχώρησαν περισσότερο: δήλωσαν ότι το νερό του Watercone είχε γεύση καλύτερη από του εμφιαλωμένου νερού!
Στη γραμμή παραγωγής το Kia Soul Το είχαμε δει ως πρωτότυπο στη διεθνή έκθεση της Γενεύης, όπου απέσπασε ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια από ειδικούς και κοινό. Αυτά ήταν και η αιτία που η εταιρεία αποφάσισε να το βάλει σε γραμμή μαζικής παραγωγής. Ο λόγος για το Kia Soul, ένα πρωτοποριακό από πολλές πλευρές μοντέλο, του οποίου η παραγωγή θα αρχίσει τον Σεπτέμβριο στην Κορέα, η παγκόσμια πρεμιέρα του θα γίνει τον Οκτώβριο στο σαλόνι του Παρισιού, ενώ η άφιξη στην ελληνική αγορά αναμένεται στα τέλη της χρονιάς. Όσο για το όνομα, αφήνουμε να το σχολιάσει ο αρχισχεδιαστής της Kia: “Θέλαμε να δώσουμε ζωή σε αυτό το αυτοκίνητο, να του δώσουμε ψυχή. Επίσης η λέξη Soul είναι ομόηχη με τη Σεούλ, όπου βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία της Kia Motors στην Κορέα. Είναι ένα παιχνίδι λέξεων”.
Οι Σουηδοί επιλέγουν βιοκαύσιμα Στη Σουηδία τα βιοκαύσιμα βρήκαν πολύ θετική ανταπόκριση και ήδη η Saab, η μάρκα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις αυτοκινήτων ευέλικτης καύσης(flex-fuel) στην Ευρώπη, πρόσφατα παρέδωσε το 100.000ό τέτοιο αυτοκίνητο στη σουηδική αγορά, ένα Saab 9-3 BioPower. Στην πράξη, τα μοντέλα Saab BioPower έχουν την κύρια συνεισφορά στην ηγετική θέση της Σουηδίας στη στροφή προς τα ανανεώσιμα καύσιμα στην Ευρώπη. Απόδειξη της προόδου που συντελείται στον τομέα είναι από τα 100.000 αυτοκίνητα τα 50.000 πωλήθηκαν τους τελευταίους 15 μήνες, ενώ το κλειδί της επιτυχίας είναι η κοινή στρατηγική μεταξύ της κεντρικής και τοπικής κυβέρvησης, των παραγωγών καυσίμων, των λιανεμπόρων και του κατασκευαστή. Αξίζει να αναφέρουμε ότι στη Σουηδία οι κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων έχουν μείωση φόρων, δωρεάν στάθμευση και άλλα πλεονεκτήματα.
Ο άνδρας αν και αντιμετώπιζε δίωξη, αθωώθηκε από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Βόλου
«Πότε προγραμματίζεται να ξεκινήσει η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Σποράδων»; ρωτά η βουλεύτρια του ΠΑΣΟΚ, Ράνια Θρασκιά τους αρμόδιους υπουργούς
Τη δήλωση αυτή έκανε σε εμφάνισή του στην εκπομπή του Σον Χάνιτι «Hannity» στο δίκτυο Fox News