Βαλκανικοί πόλεμοι: Η παράδοση της Θεσσαλονίκης στους Έλληνες και τα γεγονότα που προηγήθηκαν
Η μάχη των Γιαννιτσών, ο βομβαρδισμός του Φατχί Μπουλέντ και ο ρόλος του Χασάν Ταχσίν Πασά
- Newsroom
«Όλοι προϊόν κάποιας λαγνείας είμαστε. Το σώμα ψάχνει το σώμα του. Κατά το εγώ το εγώ του. Ενστικτωδώς. Και με τόση λαχτάρα που το ψάχνει αναπαράγεται στην προσπάθειά του. Και το σώμα γεννά άλλο σώμα». Αυτός είναι ο καμβάς της παράστασης «Η σάρκα έχει το δικό της πνεύμα», που παρουσιάζεται για δύο βραδιές στη σκηνή «Block 33».
Παραστατικά, πέντε σώματα χωρίς κατηγορία, χωρίς ρόλο, διαλέγονται. Με λόγο συγκεκριμένο, συρραμμένο ή εγγεγραμμένο, σε έναν χώρο παλαιού βυρσοδεψείου, κατεργασίας δερμάτων.
Το έργο αποτελεί μια συρραφή κειμένων των Χάινερ Μίλερ (Κουαρτέτο), Ανδρέα Εμπειρίκου (Οκτάνα), Οδυσσέα Ελύτη (Αναφορά στον Ανδρέα Εμπειρίκο), Μαργαρίτας Λυμπεράκη (Ερωτικά). Η σκηνοθεσία είναι της Άρτεμης Χρυσοστομίδου και τους ρόλους ενσαρκώνουν οι Πασχάλης Μουδούρης, Εύη Παπαδοπούλου, Γιώργος Σοφικίτης, Δάφνη Κιουρκτσόγλου, Έλσα Καρακασίδου.
Η μάχη των Γιαννιτσών, ο βομβαρδισμός του Φατχί Μπουλέντ και ο ρόλος του Χασάν Ταχσίν Πασά
«Χρόνια πολλά και στη Θεσσαλονίκη μας που γιορτάζει σήμερα τον πολιούχο της» έγραψε, μεταξύ άλλων, ο πρωθυπουργός στην εβδομαδιαία ανασκόπηση
Το νερό χαμηλής αλατότητας εντοπίζεται σε βάθη από περίπου 20 έως 600-700 μέτρα
Πάνω από 4,2 εκατομμύρια υπερωρίες εντός του έτους