Χαλκιδική: Έκλεισαν την ΕΟ Θεσσαλονίκης - Μουδανιών οι αγρότες

Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις - Το βλέμμα πια στο συμβούλιο υπουργών γεωργίας και αλιείας

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Στη Χαλκιδική οι αγρότες έκλεισαν και σήμερα Παρασκευή την Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Νέων Μουδανίων από τις 18:30 έως και τις 20:30 στον κόμβο Πορταριάς στα Μουδανιά.

Οι κινητοποιήσεις συνεχίζονται με αίτημα την ενίσχυση για την ακαρπία της ελιάς και πλέον το βλέμμα τους στρέφεται στο συμβούλιο υπουργών γεωργίας και αλιείας. Όπως λένε εάν δεν υπάρξει κάποιο θετικό αποτέλεσμα γι’ αυτούς, θα κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους.

Στο τελωνείο Ευζώνων από τις 8 το βράδυ και μέχρι τις 9.15 οι αγρότες απόκλεισαν το ρεύμα εισόδου για τα φορτηγά.

Οι αγρότες Παιονίας και Κιλκίς αποφάσισαν ότι θα προχωρούν καθημερινά (μεταξύ 19:00-22:00) σε αποκλεισμό του ρεύματος εισόδου για τα φορτηγά διεθνών μεταφορών ενώ προγραμματίζουν παναγροτικό συλλαλητήριο τη Δευτέρα στις 12:00 με τη συμμετοχή αγροτών απ’ όλη την Κεντρική Μακεδονία.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA