Παπαστράτος στη ΔΕΘ: Συζήτηση για το παράνομο εμπόριο καπνικών προϊόντων - Επιπτώσεις και Προκλήσεις
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης παρουσιάστηκαν τα στοιχεία για την εξέλιξη του παράνομου εμπορίου καπνικών προϊόντων στην Ελλάδα
Η εμπιστοσύνη, η μακροχρόνια δέσμευση, η αξιοπιστία και η ανθρωποκεντρική προσέγγιση είναι τα βασικά στοιχεία που διαμορφώνουν την ταυτότητα της CrediaBank
Τον περασμένο Ιούλιο, ακούσαμε για πρώτη φορά το όνομα CrediaΒank, τη νέα επωνυμία του σχήματος της Attica Bank και της πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας. Το όνομα CrediaBank φέρνει αμέσως στο μυαλό μας τη λέξη Credibility, (αξιοπιστία). Σίγουρα δεν ήταν μια τυχαία επιλογή - εκφράζει τη σταθερότητα και την εμπιστοσύνη που η Τράπεζα καθημερινά χτίζει με τους πελάτες της. Μια σύγχρονη τράπεζα με έμπνευση και επίκεντρο τον άνθρωπο, που ενώνει ανάγκες, δυναμικές και προοπτικές. Η εμπιστοσύνη, η μακροχρόνια δέσμευση, η αξιοπιστία και η ανθρωποκεντρική προσέγγιση είναι τα βασικά στοιχεία που διαμορφώνουν την ταυτότητα της CrediaBank, η οποία θα ξεδιπλωθεί στο σύνολό της στο ευρύ κοινό στο τέλος Οκτωβρίου.
Πρόκειται όμως για κάτι παραπάνω από ένα νέο όνομα. Πρόκειται για μια νέα εκκίνηση.
Το επόμενο μεγάλο βήμα αυτής της νέας διαδρομής, είναι η λειτουργική ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων που βρίσκεται σε εξέλιξη και θα προσφέρει σε όλους τους πελάτες της CrediaBank πρόσβαση σε μια βελτιωμένη και απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης. Με μια ενιαία βάση πελατών, προϊόντων και υπηρεσιών, η Τράπεζα θα είναι πιο αποτελεσματική, πιο ευέλικτη και πιο ικανή να ανταποκρίνεται γρήγορα στις ανάγκες κάθε ιδιώτη ή επιχείρησης.
Η αλλαγή που φέρνει η νέα εκκίνηση δεν περιορίζεται μόνο στις ψηφιακές λειτουργίες της CrediaBank αλλά επεκτείνεται στην εμπειρία στο φυσικό κατάστημα. Σύντομα, η CrediaBank θα παρουσιάσει για 1η φορά στην Ελλάδα, ένα νέο concept τραπεζικού καταστήματος νέας γενιάς. Με νέους χώρους, πιο ανοιχτούς, πιο φιλόξενους, με έμπνευση τον άνθρωπο και τεχνολογίες που διευκολύνουν την καθημερινή συναλλαγή. Το πρώτο κατάστημα με το νέο concept θα είναι αυτό της Σκουφά στην Αθήνα και θα ακολουθήσουν καταστήματα στην Αθήνα, την Κρήτη και φυσικά τη Θεσσαλονίκη. Αυτό το νέο concept, έρχεται για να συμπληρώσει την ανθρωποκεντρική προσέγγιση της CrediaBank: καταστήματα με πόρτες ανοικτές για τους πελάτες χωρίς ραντεβού οποιαδήποτε στιγμή, για άμεση εξυπηρέτηση και ταμεία που λειτουργούν όλη την ημέρα. Μάλιστα, ειδικά για τις επιχειρήσεις στη Θεσσαλονίκη, λειτουργεί το Επιχειρηματικό Κέντρο, που καλύπτει τις ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων για όλη τη Βόρεια Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα, υπάρχει εξειδικευμένη ομάδα για την ανάπτυξη των εργασιών που αφορούν τις Large Corporate σχέσεις – πρόκειται για μια μακροχρόνια δέσμευση της CrediaBank στους επιχειρηματικούς πελάτες της.
Γιατί, στην CrediaΒank η τραπεζική είναι προσιτή και άμεσα διαθέσιμη για όλους, κάθε στιγμή.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης παρουσιάστηκαν τα στοιχεία για την εξέλιξη του παράνομου εμπορίου καπνικών προϊόντων στην Ελλάδα
Γκάλοπ για το πακέτο μέτρων που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός
Μια καινοτόμος επενδυτική μέθοδος που ανοίγει την αγορά real estate σε ιδιώτες και μικρούς επενδυτές μέσω ψηφιακών πλατφορμών – Ισχυρή παγκόσμια ανάπτυξη μέχρι το 2032
Εντείνονται οι διεργασίες - Το γεωστρατηγικό στίγμα του project, η σημασία και τα οφέλη