Δ. Αβραμόπουλος: Με τη δέουσα τιμή αποχαιρετούμε έναν πρώην αρχηγό του ελληνικού κράτους

Ο πρώην υπουργός υπενθυμίζει το ρόλο του τέως βασιλιά στη διεκδίκηση των Ολυμπιακών Αγώνων

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

«Αποχαιρετούμε τον τ. Βασιλιά Κωνσταντίνο, με την δέουσα τιμή που αναλογεί σ’ έναν πρώην συνταγματικώς διατελέσαντα Αρχηγό του Ελληνικού Κράτους και των Ενόπλων Δυνάμεων και ενθυμούμαι τη συνεργασία μας και τη σημαντική συμβολή του στη διεκδίκηση της Αθήνας των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004» αναφέρει σε γραπτή δήλωση του  ο πρώην Επίτροπος στην Ε.Ε. και πρώην υπουργός Δημήτρης Αβραμόπουλος,

Ο κ. Αβραμόπουλος σημειώνει στη δήλωσή του ότι «οι συνταγματικοί θεσμοί της ελληνικής πολιτείας έχουν ιστορική συνέχεια που δεν επιτρέπει κενά, εσκεμμένα ή όχι, στην εξέλιξη της» και υποστηρίζει ότι «οι ώρες αυτές, που σφραγίζουν το βιολογικό και ιστορικό τέλος μιας εποχής, δεν προσφέρονται για διχαστικό λόγο, ιδεοληψίες και πολιτική μικροψυχία. Η Δημοκρατία μας είναι ακέραιη και ισχυρή. Γι αυτό και δεν φοβάται να δει κατάματα το παρελθόν της και να βλέπει με αυτοπεποίθηση το μέλλον της. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του.»

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA