Δ. Αβραμόπουλος: «Η υπόθεση Fight Impunity δεν με αφορούσε ποτέ - Παραιτούμαι από τη βουλευτική ασυλία»

«Το θέμα έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια με τη σφραγίδα της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν», τονίζει και προσφεύγει στην ελληνική Δικαιοσύνη

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Κατηγορηματική είναι η δήλωση του Δημήτρη Αβραμόπουλου, με αφορμή πληροφορίες που έφτασαν σε γνώση του από δημοσιογραφικές πηγές, σύμφωνα με τις οποίες οι βελγικές αρχές απέστειλαν έγγραφο προς τις αντίστοιχες ελληνικές, επιχειρώντας να συνδέσουν το όνομά του με την υπόθεση της ΜΚΟ Fight Impunity (η οποία είχε βρεθεί στο επίκεντρο του σκανδάλου Qatargate).

Ο πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος και νυν βουλευτής ξεκαθαρίζει ότι δεν είχε καμία απολύτως εμπλοκή σε έκνομες ή επιλήψιμες δραστηριότητες, χαρακτηρίζει τις αναφορές των Βέλγων «ύποπτες» και ανακοινώνει ότι θα ζητήσει ο ίδιος την άρση της βουλευτικής του ασυλίας προκειμένου να ξεκαθαρίσει η υπόθεση.

Συγκεκριμένα, στη δήλωσή του αναφέρει:

«Μου περιήλθε η πληροφορία από δημοσιογράφους ότι φέρεται να έχει σταλεί έγγραφο από τις βελγικές αρχές προς τις ελληνικές, στο οποίο επιχειρείται, χωρίς καμία βάση, η σύνδεση του ονόματός μου με την υπόθεση Fight Impunity.

Η υπόθεση αυτή δεν με αφορούσε ποτέ.

Το ζήτημα που επιχειρήθηκε να συνδεθεί με το όνομά μου έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια, με πλήρη θεσμική διαφάνεια και με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατόπιν απόφασης υπογεγραμμένης από την Πρόεδρό της, Ursula von der Leyen.

Η συμμετοχή μου στον οργανισμό Fight Impunity, μαζί με σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες, ήταν απολύτως νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη, δηλωμένη και φορολογημένη.

Δεν υπήρξε καμία εμπλοκή μου, άμεση ή έμμεση, σε οτιδήποτε επιλήψιμο. Κάθε προσπάθεια επαναφοράς του θέματος από τις βελγικές αρχές και εμπλοκής του ονόματός μου σε οποιοδήποτε ζήτημα αφορά το Fight Impunity, είτε μέσω αβάσιμων αναφορών είτε μέσω διαστρέβλωσης πραγματικών περιστατικών, είναι αυθαίρετη, απαράδεκτη, ύποπτη και θα αντιμετωπισθεί με κάθε νόμιμο μέσο.

Παρότι πρόκειται για ένα απολύτως αβάσιμο ζήτημα, δηλώνω ευθέως ότι δεν πρόκειται να κάνω χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας. Αντιθέτως, θα αποταθώ ο ίδιος στην ελληνική Δικαιοσύνη, ζητώντας να ερευνηθεί πλήρως το θέμα και να αποφανθεί».

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA