Δ. Βίτσας: Διεθνές κύκλωμα διακινητών πίσω από την υπόθεση των Διαβατών

Δηλώσεις του υπουργού Μεταναστευτικής Πολιτικής για τον ξεσηκωμό των προσφύγων

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Σε διεθνές κύκλωμα διακινητών αποδίδει τα όσα έγιναν τις προηγούμενες ημέρες στα Διαβατά, όταν οι πρόσφυγες που βρίσκονται στο στρατόπεδο "Αναγνωστοπούλου" ξεσηκώθηκαν ζητώντας να φύγουν προς τα σύνορα ο υπουργός Μταναστευτικής Πολιτικής Δημήτρης Βίτσας.

Μιλώντας στο ραδιόφωνο του News24/7 o κ. Βίτσας είπε:

"Η υπόθεση Διαβατών έχει τελειώσει και τελείωσε μέσα σε δύο μέρες με τον καλύτερο τρόπο. Οι άνθρωποι επέστρεψαν στις δομές φιλοξενίας. Υπήρξαν θύματα παραπληροφόρησης. Δεν τίθεται θέμα απώλειας προνομίων, αρκεί να σεβαστούν τη χώρα μας. Η μόνη πηγή αλήθειας είναι η ελληνική πολιτεία και η ύπατη αρμοστεία του ΟΗΕ. Πίσω από αυτή την ιστορία κρύβονται συμφέροντα διακινητών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας και στην Τουρκία. Είναι διεθνή κυκλώματα, διεθνείς εγκληματικές συμμορίες. Ψάχνοντας τα ίχνη στο διαδίκτυο, θα βρούμε έναν σέρβερ ενδεχομένως και σε άλλη ήπειρο, στην Αμερική, στην Ασία ή σε κάποια χώρα της Ευρώπης. 

Το 2018 συνελήφθησαν 350 διακινητές, βαποράκια-διακινητές τους λέω εγώ, ανάμεσά τους θα δείτε όλες τις φυλές του κόσμου. Στη Σάμο όπου θα πάω αύριο υπάρχουν κυκλώματα. Στη Μόρια 4.900 είχαν καταγραφεί στις 31/3, 900 έχουν δικαίωμα να έρθουν στην ηπειρωτική Ελλάδα δεν έχουμε πολλές θέσεις να τους φιλοξενήσουμε. Δεν έχουμε σοβαρό αριθμό αφίξεων αυτή την περίοδο και λόγω καιρικών συνθηκών. Σε Χίο, Λέρο και Κως η κατάσταση είναι καλή. Στη Σάμο πάω ακριβώς για την αποσυμφόρηση της κατάστασης".

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA