Θεσσαλονίκη: Δείπνο Γ. Παπανδρέου με πρώην ευρωβουλευτές και πρώην βουλευτές ΠΑΣΟΚ

Το makthes.gr αποτύπωσε στο φακό τη συνάντηση, λίγο μετά την έλευση του υποψηφίου προέδρου του ΚΙΝΑΛ στην πόλη

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Με πρώην βουλευτές και ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ από τη Θεσσαλονίκη δείπνησε ο πρώην πρωθυπουργός και υποψήφιος για την αρχηγία του ΚΙΝΑΛ, Γιώργος Παπανδρέου μετά την ομιλία του στις Σέρρες.

Το γεύμα έγινε στο «Β» του Μουσείου Βυζαντινού Πολιτισμού.

Παρόντες ήταν οι δυο πρώην ευρωβουλευτίνες Βαγγελιώ Τζαμπάζη και Χρυσούλα Παλιαδέλη και οι πρώην βουλευτές Α’ Θεσσαλονικης Χρύσα Αράπογλου, Γιάννης Μαγκριώτης και Σπύρος Βούγιας.

Προσερχόμενος στον χώρο ο κ. Παπανδρέου χαιρέτισε τους θαμώνες του μαγαζιού.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA