ΔΕΘ-HELEXPO: Έσοδα 1 εκατ. ευρώ και διεθνής προβολή από το πανευρωπαϊκό συνέδριο της UFI

Στόχος η πόλη να προσελκύσει νέες, ακόμα μεγαλύτερες εκδηλώσεις εγχώριου και διεθνούς βεληνεκούς

- Newsroom

Τετρακόσια κορυφαία στελέχη του εκθεσιακού κλάδου από 37 χώρες  έδωσαν το παρών στο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο της Παγκόσμιας Ένωσης Εκθέσεων (UFI) που διοργάνωσε η ΔΕΘ-HELEXPO στη Θεσσαλονίκη από τις 3 έως τις 7 Ιουνίου. Ήταν η μεγαλύτερη περιφερειακή συνεδριακή διοργάνωση στην εκατόχρονη ιστορία της UFI, που εκτός του οικονομικού οφέλους, συνέβαλε και στην προβολή της πόλης. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΔΕΘ-HELEXPO η άμεση οικονομική επίδραση της διοργάνωσης εκτιμάται ότι ξεπέρασε το 1.000.000 ευρώ μέσα σε λίγες μόλις ημέρες. «Τα κεφάλαια αυτά κατευθύνθηκαν απευθείας στην τοπική αγορά, ενισχύοντας καθοριστικά ξενοδοχεία, χώρους εστίασης, εμπορικά καταστήματα, εταιρείες μεταφορών, τουριστικές υπηρεσίες κ.α., αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δύναμη του συνεδριακού τουρισμού ως μοχλού ανάπτυξης» αναφέρεται στην ανακοίνωση. Μαζί με το συνέδριο της UFI η Θεσσαλονίκη φιλοξένησε και τις Γενικές Συνελεύσεις της CEFA (Central European Fair Alliance) και του ΣΟΚΕΕ (Σύνδεσμος Οργανωτών-Κατασκευαστών Εκθέσεων Ελλάδος).

Σύμφωνα με τη ΔΕΘ-HELEXPO η εκδήλωση ήταν «μια στρατηγική επιτυχία για τη Θεσσαλονίκη, με τις θετικές συνέπειες να είναι ορατές σε κάθε πτυχή της τοπικής οικονομίας και της διεθνούς εικόνας της». Η ΔΕΘ-HELEXPO υπολόγισε ότι οι σύνεδροι πραγματοποίησαν συνολικά πάνω από 3.000 αναρτήσεις σε κοινωνικά δίκτυα με περιεχόμενο από τη Θεσσαλονίκη και ότι περισσότερα από 5.000.000 άτομα σε πάνω από 37 χώρες σε όλο τον κόσμο είδαν έστω και μια ανάρτηση στα social media σχετικά με τη διοργάνωση, τη ΔΕΘ-HELEXPO και τη Θεσσαλονίκη. «Το σημαντικότερο κληροδότημα της διοργάνωσης είναι η ανεκτίμητη προβολή της πόλης, καθώς οι σύνεδροι, ενθουσιασμένοι από τη φιλοξενία, την ομορφιά και τη ζωντάνια της Θεσσαλονίκης, μετατράπηκαν στους καλύτερους πρεσβευτές της. Μέσα από τα social media, δημιούργησαν ένα πρωτοφανές ψηφιακό κύμα θετικών εντυπώσεων. Η διαφήμιση μέσω των social media, σε συνδυασμό με την εκτενή κάλυψη από διεθνή ΜΜΕ (τηλεοπτικά κανάλια, ραδιόφωνα, εξειδικευμένα site και κλαδικά περιοδικά), τοποθέτησε τη Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο του εκθεσιακού και συνεδριακού ενδιαφέροντος».

undefined
undefined

«Παράλληλα προβλήθηκε και ο πολιτιστικός και ιστορικός πλούτος της ευρύτερης περιοχής, καθώς οι σύνεδροι κατά τη διάρκεια της παραμονής τους πραγματοποίησαν και οργανωμένες εκδρομές στο Άγιο Όρος και στα Μετέωρα, αλλά και επισκέψεις σε επιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος της Θεσσαλονίκης. Η άψογη διεξαγωγή του συνεδρίου της UFI και η πιστοποίησή του με το διεθνές πρότυπο βιωσιμότητας ISO 20121 απέδειξαν ότι η Θεσσαλονίκη διαθέτει την τεχνογνωσία και τις υποδομές, προκειμένου να φιλοξενεί διοργανώσεις των υψηλότερων προδιαγραφών. Η επιτυχία αυτή δεν είναι απλώς ένα μεμονωμένο γεγονός, αλλά η βάση πάνω στην οποία οικοδομείται το μέλλον της πόλης ως ενός κορυφαίου MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions) προορισμού, προσελκύοντας νέες, ακόμα μεγαλύτερες εκδηλώσεις εγχώριου και διεθνούς βεληνεκούς». 

ufi1.jpg
Loader