Αφιέρωμα: Γιορτές με 15+1 από τις πιο γλυκές προτάσεις στην Θεσσαλονίκη
Για το εορταστικό τραπέζι και όχι μόνο…
Στην κατηγορία Suppliers’ Brand Social Media Campaign, για την Digital καμπάνια «Το ταξίδι της τομάτας Γκρέκα»
- Newsroom
Η τομάτα ΓΚΡΕΚΑ απέσπασε διάκριση στα Lenovo Retail Business Awards 2023, στην κατηγορία Suppliers’ Brand Social Media Campaign, για την Digital καμπάνια «Το ταξίδι της τομάτας Γκρέκα».
Το ταξίδι της Τομάτας Γκρέκα διηγείται όλη τη διαδρομή της λαχταριστής σερραϊκής τομάτας από τον κάμπο… στο πιάτο σας!
Μια καμπάνια η οποία εστιάζει στην αξία της ομάδας και της ανθρώπινης προσπάθειας για την παραγωγή της τομάτας Γκρέκα, η οποία είναι σημαντικότερη από ποτέ, με τις τεράστιες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο αγροτοδιατροφικός τομέας σήμερα.
Η άψογη συνεργασία όλης της ομάδας της οικογένειας Γκρέκα είναι αυτή που απέφερε καρπούς στα φετινά Retail Business Awards για τη social media καμπάνια της παραγωγικής διαδικασίας.
Το βραβείο αυτό λοιπόν, ανήκει πρωτίστως στην οικογένεια της ΓΚΡΕΚΑ.
Την υλοποίηση της καμπάνιας ανέλαβαν το Digital Agency, WebFuture και η διαφημιστική, Seventy Nine Minds Athens.
Για το εορταστικό τραπέζι και όχι μόνο…
Ένας ολοκαίνουργιος χώρος που συνδυάζει επιστημονική γνώση, εμπειρία και σύγχρονες υπηρεσίες
Ένας χώρος όπου η κουζίνα και το κρασί αναδεικνύουν την ουσία της φιλοξενίας, δημιουργώντας στιγμές που μένουν στη μνήμη
Ένας χώρος όπου η παράδοση, η ποιότητα και η φιλόξενη ατμόσφαιρα δημιουργούν μοναδικές, γλυκές εμπειρίες