Θεσσαλονίκη: Ιερέας καταδικάστηκε για ενδοοικογενειακή απειλή σε βάρος της πρεσβυτέρας
Του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 18 μηνών, μετατρέψιμη προς δέκα ευρώ ημερησίως - Ο κατηγορούμενος άσκησε έφεση κατά της απόφασης και αφέθηκε ελεύθερος
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στα γραφεία του ΟΑΣΘ πραγματοποίησαν εργαζόμενοι, φοιτητές και συνταξιούχοι - "Υπήρχαν συμφωνίες για τα προβλήματα, όπως και διαφωνίες, για παράδειγμα, δεν συμφωνήσαμε στο αίτημα για ελεύθερη μετακίνηση", δήλωσε ο Στ. Π
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν νωρίτερα σήμερα τα μέλη πρωτοβουλίας εργαζόμενων-φοιτητών και συνταξιούχων για τις αστικές συγκοινωνίες έξω από τα γραφεία του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) επί της οδού Παπαναστασίου.
Σύμφωνα με το μέλος της συντονιστικής επιτροπής Φωτεινή Σαλονικίδου "στόχος μας για σήμερα είναι να καταθέσουμε τα αιτήματά μας στη διοίκηση, η οποία έως τώρα κρυβόταν. Από το νέο διαγωνισμό του ΟΑΣΘ περιμένουμε κάτι άμεσο. Όπως ξέρετε, το μετρό αποτελεί ανέκδοτο για την πόλη μας, τα λεωφορεία πλέον αποτελούν ένα ακόμα".
Μεταξύ των αιτημάτων τους είναι η άμεση αύξηση των δρομολογίων του ΟΑΣΘ και η "ασφαλής μετακίνηση χωρίς φωτιές σε λεωφορεία που βρίσκονται σε κίνηση. Φθηνές συγκοινωνίες και καμία προσαύξηση στην τιμή των εισιτηρίων". Επιπλέον, ζητούν δωρεάν μετακίνηση για φοιτητές, άνεργους, συνταξιούχους και εργαζόμενους στο χώρο εργασίας τους.
Τα αιτήματα κατατέθηκαν από εξαμελή επιτροπή στο γραφείο του προέδρου, υπό αυστηρά μέτρα ασφαλείας.
Σε εξέλιξη βρίσκεται η συνάντηση των σωματείων εργαζομένων φοιτητών και συνταξιούχων για τις αστικές συγκοινωνίες στο γραφείον του προέδρου ΟΑΣΘ.
"Πολύ καλύτερη κατάσταση" βλέπει ο Στ. Παππάς
"Παραλάβαμε καμένη γη, ωστόσο τώρα η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη", δήλωσε ο επικεφαλής του Οργανισμού Στέλιος Παππάς μιλώντας σε εξαμελή αντιπροσωπεία των σωματείων, στο γραφείο του στα κεντρικά του ΟΑΣΘ και τόνισε για άλλη μια φορά ότι θεωρεί την κατάσταση "πολύ καλύτερη απ' ό,τι την παραλάβαμε" .
"Η διοίκηση είναι προκλητική. Ο κύριος Παππάς πιστοποιεί τις δηλώσεις ότι η άσχημη κατάσταση στον ΟΑΣΘ είναι στο μυαλό μας. Η διοίκηση έχει υψώσει τοίχο", ανέφερε χαρακτηριστικά το μέλος της πρωτοβουλίας Φωτεινή Σαλονικίδου.
"Ζωντανός διάλογος"
"Ζωντανό" χαρακτήρισε το διάλογο ο πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης με την επιτροπή των σωματείων.
"Υπήρχαν συμφωνίες για τα προβλήματα, όπως και διαφωνίες. Για παράδειγμα, δεν συμφωνήσαμε στο αίτημα για ελεύθερη μετακίνηση.
Βρισκόμαστε σε διαρκή προσπάθεια να βελτιώσουμε το στόλο και το ανθρώπινο δυναμικό του οργανισμού, ενώ έχουν δρομολογηθεί διαδικασίες για πρόσληψη οδηγών και αγορά νέων λεωφορείων."
Ο κ. Παππάς υπογράμμισε την ανάγκη αλλαγής του τοπίου μέσα από γρήγορους ρυθμούς και ενεργοποίηση του ΑΣΥΘ.
Στην ερώτηση πότε θα φθάσουν στη Θεσσαλονίκη τα νέα λεωφορεία, απάντησε:
"Ήδη τα νέα λεωφορεία δρομολογούνται, ελπίζω μέχρι τον Μάιο να έχουν έρθει τα πρώτα λεωφορεία. Φυσικά μαζί τους πρέπει να έρθουν και οδηγοί, χωρίς αυτούς δεν γίνεται".
Οι νέοι οδηγοί
Σύμφωνα με δήλωση του προέδρου του Οργανισμού υπάρχει πρόγραμμα για πρόσληψη 250 νέων οδηγών. "Στόχος μας είναι να τηρήσουμε την αρχή του Οργανισμού να μην υπάρξουν απολύσεις και ταυτόχρονα υπάρχει βελτίωση και συστηματική εκπαίδευση των εργαζομένων, για να μπει ο Οργανισμός στη νέα εποχή με την ψηφιοποίησή του.
Αλλαγές στο σύστημα συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης
"Είναι ανάγκη να αλλάξει το σύστημα συγκοινωνιών της πόλης. Παρατηρείται υπερφόρτωση του κέντρου και αραίωση της περιφέρειας", ανέφερε ο Στ. Παππάς και ξεκαθάρισε ότι "σήμερα στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν 407 λεωφορεία".
Επισήμανε, τέλος, πως η προηγούμενη κατάσταση θα οδηγούσε σε χρεοκοπία του Οργανισμού και στην ανεργία δυόμιση χιλιάδων εργαζομένων."
Στ. Πουρνής
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΤου επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 18 μηνών, μετατρέψιμη προς δέκα ευρώ ημερησίως - Ο κατηγορούμενος άσκησε έφεση κατά της απόφασης και αφέθηκε ελεύθερος
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας
Έως και σε 38 μήνες το έργο θα έχει ολοκληρωθεί και θα είναι έτοιμο να παραδοθεί
Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών τόνισε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι το μετρό να καλύψει και πυκνοκατοικημένες περιοχές της Θεσσαλονίκης