Έκλεψαν αναπηρικά αμαξίδια από το Νοσοκομείο Σερρών (βίντεο)

Τι αναφέρει ο Διοικητής του νοσοκομείου

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Μέχρι και αναπηρικά αμαξίδια έκλεψαν άγνωστοι από το Γενικό Νοσοκομείο Σερρών, όπως αποκάλυψε ο Διοικητής του νοσηλευτικού ιδρύματος Νίκος Φαρμάκης, κατά τη χθεσινή παράδοση ενός αμαξιδίου από την ΚΕΔΗΣ.

Ο Διοικητής του νοσοκομείου, υπογράμμισε ότι το προηγούμενο βράδυ κλάπηκαν δύο αμαξίδια.

Συγκεκριμένα, ο κ. Φαρμάκης ανέφερε τα εξής: «Τα καρότσια χαλάνε, τα καρότσια τα κλέβονται. Έρχονται, παίρνουν τους συγγενείς τους και βάζουν και το αμαξίδιο στο αυτοκίνητο και φεύγουν. Έχει γίνει κι αυτό. Έχουν κλαπεί μέχρι στιγμή δύο αναπηρικά αμαξίδια».

Πηγή: infonews24.gr

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA