Έκλεψαν χρηματοκιβώτιο από την Οικονομική Υπηρεσία του δήμου Δέλτα

«Μεγαλύτερη είναι η ζημία που προκάλεσαν» δηλώνει στο makthes.gr o Ευθύμης Φωτόπουλος, τονίζοντας την ελλιπή αστυνόμευση στην περιοχή

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Χρηματοκιβώτιο έκλεψαν άγνωστοι δράστες τα ξημερώματα από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου Δέλτα.

Το κτίριο που στεγάζει την υπηρεσία βρίσκεται στο κέντρο της Σίνδου, αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους δράστες λίγο μετά τις 3.30 τα ξημερώματα να διαρρήξουν το παράθυρο και να μπουν στο χώρο. Οι δράστες σπάζοντας δυο γυάλινες πόρτες, έφτασαν στο γραφείο όπου βρισκόταν το χρηματοκιβώτιο και το έσυραν μέχρι έξω από το κτίριο, όπου τους περίμενε όχημα για να διαφύγουν. 

«Μεγαλύτερη είναι η ζημία που προκάλεσαν» σημειώνει ο δήμαρχος δήμου Δέλτα, Ευθύμης Φωτόπουλος, καθώς σύμφωνα με τον ίδιο στο χρηματοκιβώτιο δεν υπήρχαν χρήματα παρά μόνο έγγραφα. 

Ο κ. Φωτόπουλος μιλώντας στο makthes.gr αποτύπωσε το περιστατικό ως «απόρροια της ελλιπούς αστυνόμευσης στην περιοχή». 

Το περιστατικό αναμένεται να ερευνήσει η αστυνομία. 

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA