Τρίμηνο δύο όψεων για την ελληνική ένδυση- κλωστοϋφαντουργία
Ανοδικά οι λιανικές πωλήσεις, καθοδικά οι εξαγωγές - Οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν αύξηση 28,1% και ανήλθαν σε 642 εκατ. ευρώ
Οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην ελληνική αγορά ανήλθαν στο πρώτο τετράμηνο φέτος σε 848 εκατ. ευρώ - Η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας υποχώρησε στα 735 εκατ. ευρώ
- Newsroom
Άνοδο λιανικών πωλήσεων σε ποσοστό 23,6% στην εγχώρια αγορά, και μείωση εξαγωγών και εισαγωγών κατά 7,3% και 3,6% αντίστοιχα, παρουσίασε στο πρώτο τετράμηνο του 2023 η αλυσίδα ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας, όπως γνωστοποιεί με σημερινή του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ).
Συγκεκριμένα, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην ελληνική αγορά ανήλθαν στο πρώτο τετράμηνο φέτος σε 848 εκατ. ευρώ, έναντι των 686 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό διάστημα. Στον αντίποδα, η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας υποχώρησε στα 735 εκατ. ευρώ, από 793 εκατ. ευρώ στο πρώτο τετράμηνο του 2022, με τις εξαγωγές των ενδυμάτων να παρουσιάζουν μείωση κατά 11%, της κλωστοϋφαντουργίας κατά 7,1% και του βαμβακιού κατά 2,2%.
Πτωτική πορεία ακολούθησαν και οι εισαγωγές της αλυσίδας ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας στη χώρα μας στο πρώτο τετράμηνο φέτος, και συγκεκριμένα διαμορφώθηκαν σε 1,134 δισ. ευρώ, από 1,177 δισ. ευρώ στο πρώτο τετράμηνο του 2022. Σύμφωνα, δε, με τον ΣΕΠΕΕ, η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋτφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και διαμορφώθηκε στο ποσοστό του 9,9%.
Ανοδικά οι λιανικές πωλήσεις, καθοδικά οι εξαγωγές - Οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν αύξηση 28,1% και ανήλθαν σε 642 εκατ. ευρώ
Μέχρι σήμερα έχουν ήδη υποβληθεί πάνω από 313.000 δηλώσεις νομικών προσώπων, έναντι 338.000 δηλώσεων πέρυσι
Το ΕΒΕΑ καλεί την ελληνική κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να παρέμβουν συντονισμένα