Ένοπλη ληστεία σε καφετέρια της Θεσσαλονίκης

Ένα άτομο εισέβαλε και με την απειλή όπλου αφαίρεσε χρηματικό ποσό

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ένοπλη ληστεία λίγο μετά τα μεσάνυχτα σημειώθηκε σε καφετέρια στην οδό Β. Όλγας στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της αστυνομίας ένα άτομο εισέβαλε στην καφετέρια και με την απειλή όπλου αφαίρεσε χρηματικό ποσό. Ο δράστης διέφυγε πεζός.

Οι αστυνομικές αρχές ερευνούν την υπόθεση.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA