Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο έπεσε στη θάλασσα στο Ναυτικό Όμιλο - Νεκρός ο οδηγός (βίντεο)
Επιχείρηση για την ανάσυρσή του από την ομάδα υποβρύχιων διασώσεων
Ο άνδρας περίπου 65 ετών ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
«Βουτιά» στη θάλασσα και πιο συγκεκριμένα στο λιμάνι της Επανομής στην ανατολική Θεσσαλονίκη, έκανε Ι.Χ. αυτοκίνητο, σήμερα το μεσημέρι, κάτω από άγνωστες -μέχρι στιγμής- συνθήκες.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ένα άνδρας περίπου 65-66 ετών, έπεσε με το αυτοκίνητό του στην θαλάσσια περιοχή του λιμανιού. Από την έρευνα που ξεκίνησαν δύτες, βρέθηκε νεκρός ο οδηγός του ΙΧ.
Σύμφωνα με το λιμενικό σώμα οι πινακίδες του αυτοκινήτου δεν ανήκουν σε κάτοικο της Επανομής.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΕπιχείρηση για την ανάσυρσή του από την ομάδα υποβρύχιων διασώσεων
Μετά την επιχείρηση της Πυροσβεστικής, ο νεαρός οδηγήθηκε στο νοσοκομείο
Απολογούμενος, ο κατηγορούμενος υποστήριξε ότι οδηγήθηκε σε αυτές τις πράξεις εξαιτίας του εθισμού του στον τζόγο
Το πρώτο μπάνιο... στα οχήματά τους πρέπει να κάνουν οδηγοί και επιβάτες των οχημάτων που ξεκίνησαν το πρωί του Σαββάτου για κάποια από τις παραλίες