Θεσσαλονίκη: Έπαρση της σημαίας στον Λευκό Πύργο για την 25η Μαρτίου (βίντεο)
Άγημα της Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων, με την υπόκρουση του Εθνικού Ύμνου, ύψωσε την ελληνική σημαία στον ουρανό της Θεσσαλονίκης
Η τεραστίων διαστάσεων σημασία, υψώθηκε με τη βοήθεια γερανού, παρουσία πλήθους κόσμου
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Σημαία ενάμιση στρέμμα υψώθηκε στο λιμάνι του Ηρακλείου, με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821. Η πρωτοβουλία ανήκε στον επιχειρηματία Θεόδωρο Καλαθάκη, ο οποίος για μια ακόμη φορά, θέλησε με τον τρόπο αυτό, να εκφράσει την υπερηφάνεια του για τους προγόνους μας που έδωσαν αγώνα και θυσιάστηκαν για την ελευθερία.
«Είναι μια γιορτή χαράς και υπερηφάνειας» σημείωσε ο κ. Καλαθάκης, ο οποίος πρόσθεσε ότι «το μέγεθος της σημαίας, έχει να κάνει με τη μεγάλη ψυχή αυτού του λαού» και πως η επιλογή σε κάθε εθνική επέτειο να υψώνεται αυτή η σημαία, είναι ένας ακόμη τρόπος «τη θυσία των προγόνων μας και την υπερηφάνεια μας, να τη μεταδίδουμε στα παιδιά και τα εγγόνια μας».
Η τεραστίων διαστάσεων σημασία, υψώθηκε με τη βοήθεια γερανού, παρουσία πλήθους κόσμου.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΆγημα της Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων, με την υπόκρουση του Εθνικού Ύμνου, ύψωσε την ελληνική σημαία στον ουρανό της Θεσσαλονίκης
Ο δήμαρχος Κάσου ανέφερε ότι η δόνηση συνοδεύτηκε από έντονη βοή και ανάγκασε κατοίκους να βγουν έξω
Η δίκη συνεχίζεται με τα αιτήματα της συνηγόρου συγγενών θυμάτων κ. Ζωής Κωνσταντοπούλου
«Καλό ταξίδι Τάκη» έγραψε η ΠΑΕ Λεβαδειακός