Θύμα «phishing» η Όλγα Γεροβασίλη - Της αφαίρεσαν χρήματα από τους βουλευτικούς λογαριασμούς της
Με ανακοίνωσή της μάλιστα συνδέει την απάτη ηλεκτρονικού «ψαρέματος», της οποίας έπεσε θύμα, με το Predator
Έρευνα από την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Τάκης Θεοδωρικάκος επικοινώνησε τηλεφωνικά με τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Όλγα Γεροβασίλη, η οποία κατήγγειλε ηλεκτρονική επίθεση εις βάρος της και αφαίρεση χρημάτων από τους τραπεζικούς της λογαριασμούς, προκειμένου να πληροφορηθεί τι ακριβώς συνέβη και να την ενημερώσει για άμεσες ενέργειες της Αστυνομίας.
Όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο, στο πολιτικό γραφείο της κυρίας Γεροβασίλη μετέβη κλιμάκιο της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για τη πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΜε ανακοίνωσή της μάλιστα συνδέει την απάτη ηλεκτρονικού «ψαρέματος», της οποίας έπεσε θύμα, με το Predator
Το νέο τετ-α-τετ Καραμανλή - Σαμαρά και τα κυβερνητικά «πηγαδάκια» στην Εθνική Πινακοθήκη - Δείτε φωτογραφίες
Στο τιμόνι αγωνιστικού GR Yaris ο πρωθυπουργός – Μήνυμα για την οδική ασφάλεια ενόψει της εκκίνησης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026
Δηλώσεις Λ. Μενδώνη και Ευ. Τουρνά