Επίσκεψη Σακελλαρίδη στην ΕΥΑΘ
Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ο Γραμματέας της Νέας Αριστεράς Γαβριήλ Σακελλαρίδης, ο οποίος νωρίτερα συναντήθηκε με την διοίκηση και τους εργαζόμενους της ΕΥΑΘ.
Στη συνάντηση, σύμφωνα με ανακοίνωση του κόμματος, συζητήθηκαν κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία και το μέλλον της εταιρείας.
Για τη Νέα Αριστερά, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση «το νερό αποτελεί κοινό, αδιαπραγμάτευτο αγαθό. Η πρόσβαση σε καθαρό και φθηνό νερό εξασφαλίζεται μόνο μέσα από ισχυρούς δημόσιους φορείς, μακριά από τη λογική του κέρδους και των ιδιωτικών συμφερόντων. Το νερό αποτελεί θεμελιώδες κοινωνικό αγαθό και ανθρώπινο δικαίωμα, όχι εμπόρευμα».
Οι εργαζόμενοι, σύμφωνα με τη Νέα Αριστερά, έθεσαν στον κ. Σακελλαρίδη τον κίνδυνο εμπορευματοποίησης του νερού και το ζήτημα του ουσιαστικού δημόσιου χαρακτήρα της ΕΥΑΘ. Υπογράμμισαν ότι δεν αρκεί μια τυπική πλειοψηφία του Δημοσίου, όταν η πολιτική που εφαρμόζεται κινείται σε τροχιά αγοράς. Ο δημόσιος χαρακτήρας απαιτεί διαφορετική πολιτική κατεύθυνση, αλλιώς κινδυνεύει να μετατραπεί σε «πουκάμισο αδειανό».
Ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης δήλωσε την πλήρη στήριξή του στις ανησυχίες και τις διεκδικήσεις των εργαζομένων.
«Το νερό ανήκει στους πολίτες και στις τοπικές κοινωνίες, όχι στα ιδιωτικά συμφέροντα» αναφέρεται στην ανακοίνωση του κόμματος.
Τον Γραμματέα της Νέας Αριστεράς συνόδευσαν ο Γραμματέας της Νέας Αριστεράς Α’ Θεσσαλονίκης Γιώργος Βασιλειάδης, η Άννα Ρογδάκη, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής, καθώς και τα μέλη της Νομαρχιακής Επιτροπής Γιώργος Μπιουκέας και Κώστας Πολυχρονιάδης.