Επιστολή Πολάκη στην Τράπεζα της Ελλάδος

Ζητά να παρευρεθεί στο επόμενο διοικητικό συμβούλιο

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Στο Γενικό Συμβούλιο της Τράπεζας της Ελλάδας απέστειλε σήμερα επιστολή, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης. Με την επιστολή επισημαίνει τα δάνεια διαφόρων πολιτικών προσώπων και ΜΜΕ τα οποία χρήζουν ελέγχου φερεγγυότητας και κάνει λόγο για μεροληψία εκ μέρους της τράπεζας, με αφορμή τον έλεγχο που δέχθηκε ο ίδιος για το δάνειο που έλαβε και κρίθηκε καθόλα νόμιμο.

Η επιστολή του, όπως τη δημοσιοποίησε ο ίδιος στο Facebook:

53468100-2254124554831013-6217027803058012160-n.jpg
52806604-2254124571497678-9172001986021687296-n.jpg

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA