Στο Γενικό Συμβούλιο της Τράπεζας της Ελλάδας απέστειλε σήμερα επιστολή, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης. Με την επιστολή επισημαίνει τα δάνεια διαφόρων πολιτικών προσώπων και ΜΜΕ τα οποία χρήζουν ελέγχου φερεγγυότητας και κάνει λόγο για μεροληψία εκ μέρους της τράπεζας, με αφορμή τον έλεγχο που δέχθηκε ο ίδιος για το δάνειο που έλαβε και κρίθηκε καθόλα νόμιμο.
Η επιστολή του, όπως τη δημοσιοποίησε ο ίδιος στο Facebook:
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google