Θεσσαλονίκη: Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά σε ρεματιά έξω από το Ωραιόκαστρο
Στο σημείο επιχειρούν 21 πυροσβέστες με 7 οχήματα
Η φιλαρμονική ορχήστρα του δήμου Θεσσαλονίκης, η μπάντα της ΕΛΑΣ και η μπάντα του Γ' Σώματος Στρατού - «Νιώθω ότι η επόμενη χρονιά θα είναι το πέρασμα σε μία νέα εποχή, τόσο για τη χώρα μας όσο για τη Μακεδονία και τη Θράκη και βεβαίως για τη Θεσσαλο
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Τα πρωτοχρονιάτικα κάλαντα έψαλαν σήμερα στον υφυπουργό Εσωτερικών, αρμόδιο για θέματα Μακεδονίας - Θράκης, Σταύρο Καλαφάτη η φιλαρμονική ορχήστρα του δήμου Θεσσαλονίκης, η μπάντα της Ελληνικής Αστυνομίας και η μπάντα του Γ' Σώματος Στρατού. Ο υφυπουργός υποδέχτηκε τους καλαντιστές στο Διοικητήριο και αντάλλαξε μαζί τους θερμές ευχές για το νέο έτος.
«Εύχομαι το 2023 να φέρει πολλά χαμόγελα. Όσο γίνεται πιο λίγες στεναχώριες. Εύχομαι υγεία σε όλο τον κόσμο! Το χρειάζεται η ελληνική κοινωνία μετά από αρκετά χρόνια δοκιμασίας σε πολλά επίπεδα κρίσεων. Νιώθω ότι η επόμενη χρονιά θα είναι το πέρασμα σε μία νέα εποχή, τόσο για τη χώρα μας όσο για τη Μακεδονία και τη Θράκη και βεβαίως για τη Θεσσαλονίκη μας. Όσον αφορά την ανάπτυξη της περιοχής, τη δυνατότητα να δημιουργηθούν περισσότερες θέσεις εργασίας και βεβαίως να υπάρξουν και καλύτερα αμειβόμενες θέσεις εργασίας. Χρόνια πολλά με υγεία σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο κ. Καλαφάτης.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΣτο σημείο επιχειρούν 21 πυροσβέστες με 7 οχήματα
Από την Τρίτη 30 Ιουνίου έως και το Σάββατο 4 Ιουλίου 2026 στον Κήπο του Απογευματινού Ήλιου, στη νέα παραλία
Το ψηφιακό αρχείο του Ελληνικού Ινστιτούτου Βυζαντινών Ερευνών αποκαλύπτεται
Βεβαιώθηκαν 10 παραβάσεις του ΚΟΚ