Έρευνα Opinion Poll: Εξαιρετικά υψηλά ποσοστά ικανοποίησης από τις τηλεφωνικές υπηρεσίες του ΔΟΑΤΑΠ

Στο 80,6% η ικανοποίηση για τη σαφήνεια των απαντήσεων

- Newsroom

Ουσιαστικά αποτελέσματα έφερε η αναβάθμιση των τηλεφωνικών υπηρεσιών πληροφόρησης του ΔΟΑΤΑΠ, καθώς σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία Opinion Poll, 15 μήνες μετά την αναβάθμιση, σε πανελλαδικό δείγμα 502 χρηστών, έδειξε πολύ υψηλά ποσοστά ικανοποίησης για τις υπηρεσίες του Οργανισμού, τόσο συνολικά όσο και επί μέρους, ιδιαίτερα σε ό, τι αφορά την ευγένεια των ανθρώπων της τηλεφωνικής γραμμής και τη σαφήνεια των απαντήσεων που έλαβαν.

Ο εξεταζόμενος πληθυσμός ήταν 17 ετών και άνω, κατά το χρονικό διάστημα 6-9 Δεκεμβρίου 2024. Η μέθοδος της δειγματοληψίας ήταν τυχαία με χρήση quota βάσει γεωγραφικής κατανομής. 

doatap.png


  • Συνολικά πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από την εξυπηρέτησή σας;
    • Πολύ/αρκετά 82,7%
doatap2.png


  • Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από τον χρόνο αναμονής;
    • Πολύ/αρκετά 76,8%
doatap3.png


  • Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από την ευγένεια των ανθρώπων της τηλεφωνικής γραμμής;
    • Πολύ/αρκετά 90,1%
doatap4.png


  • Πόσο ικανοποιημένος/η μείνατε από τη σαφήνεια των απαντήσεών των ανθρώπων της τηλεφωνικής γραμμής;
    • Πολύ/αρκετά 80,6%
doatap5.png


  • Πόσο ικανοποιημένος/η είστε συνολικά από την ανταπόκριση και την ταχύτητα επίλυσης από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π των θεμάτων που θέσατε;
    • Πολύ/αρκετά 72,9%
doatap6.png


Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ.

Loader