Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΟ Ολυμπιακός είδε το αήττητο σερί του σε Ελλάδα και Ευρώπη να καταρρέει με κρότο στο «Ασπμίρα» του Μπόντο.
Η τοπική Μπόντο Γκλιμτ νίκησε με 3-0 τους ερυθρόλευκους στο πρώτο ματς για τους «16» του Europa League και έθεσε τα θεμέλια για πρόκριση στην επόμενη φάση, ενόψει της ρεβάνς της προσεχούς Πέμπτης (13/3) στο «Γ. Καραϊσκάκης».
Το σκορ άνοιξε με αυτογκόλ του Τζολάκη στο 13΄, ενώ ακολούθησαν δύο γκολ του Κάσπερ Χογκ (45΄, 55΄).
Ήταν η πρώτη ήττα του Ολυμπιακού μετά από 26 διαδοχικούς αγώνες σε όλες τις διοργανώσεις, μετά τις 27/10/2024 και το ματς με τον Αστέρα στην Τρίπολη (0-1).
ΜΠΟΝΤΟ ΓΚΛΙΜΤ: Χάικιν, Σγιέβολντ, Γκούντερσεν, Μπίερτουφτ, Μπιέρκαν, Εβγιέν (73΄ Άουκλεντ), Μπεργκ, Μπρούνσταντ Φετ, Μπλόμπεργκ (73΄ Μάατα), Χάουγκε, Χογκ (74΄ Χέλμερσεν).
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Τζολάκης, Ροντινέι, Μπιανκόν, Κάρμο (81΄ Ρέτσος), Ορτέγα (81΄ Μπρούνο), Έσε, Μουζακίτης (59΄ Κοστίνια), Πάλμα (74΄ Βέλντε), Μαρτίνς, Τσικίνιο, Γιάρεμτσουκ (59΄ Κωστούλας).
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google