Ευ. Λέκκας: Ομαλά η μετασεισμική δραστηριότητα στον Κορινθιακό

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ επισημαίνει ότι είναι κρίσιμο να παρέλθουν 48 ώρες από τον χθεσινό σεισμό για να εξαχθούν συμπεράσματα

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ομαλά κινείται η μετασεισμική δραστηριότητα στον Κορινθιακό, μετά τον χθεσινό, 30/3, σεισμό των 5,3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ στο Γαλαξίδι, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού Προστασίας και καθηγητής Γεωφυσικής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Ευθύμιος Λέκκας.

Ο κ. Λέκκας επισκέφθηκε σήμερα το πρωί την περιοχή και τόνισε ότι είναι κρίσιμο να περάσει ένα 48ωρο από τον χθεσινό σεισμό και πρόσθεσε ότι ο μεγαλύτερος μετασεισμός που έχει σημειωθεί έως τώρα, είναι της τάξεως των 3,5 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ.

Οι σεισμολόγοι μέχρι τη συμπλήρωση του 48ώρου παραμένουν επιφυλακτικοί και παρακολουθούν το φαινόμενο, προκειμένου να αποφανθούν και για το κατά πόσον ο χθεσινός σεισμός ήταν ο κύριος, ή όχι.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA