Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου: Στον τελικό των 200μ. με νέο ατομικό ρεκόρ η Εμμανουηλίδου (βίντεο)
Η 20χρονη αθλήτρια δεν χρειάστηκε να δώσει το παρόν στα προκριματικά
Η πρωταθλήτρια του επί κοντώ χάρισε το δεύτερο μετάλλιο στην Ελλάδα στη διοργάνωση
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Η Κατερίνα Στεφανίδη κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ανοιχτού στίβου στη Ρώμη, αφού με άλμα στα 4.73μ. πήρε τη δεύτερη θέση στον τελικό του άλματος επί κοντώ.
Μάλιστα, η Ελληνίδα πρωταθλήτρια «έσπασε» το φετινό της ρεκόρ και πανηγύρισε το πέμπτο μετάλλιό της στη διοργάνωση (τρία χρυσά και δύο ασημένια μετάλλια σε Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα).
Η Ελληνίδα άλτρια, η οποία άφησε το 4.28μ, μπήκε καλά στον αγώνα, περνώντας με την πρώτη τα 4,43 μ., τα 4,58 μ., αλλά και τα 4,68 μ., με το τρίτο άλμα να είναι κι εκείνο που την έφερε στην πρώτη θέση, καθώς η Βρετανίδα Μόλι Κόντερι πέρασε το ύψος με τη 2η, όπως κι η Ελβετή Αντζέλικα Μόζερ.
Πρόκειται για μια ακόμα σπουδαία επιτυχία στην καριέρα της.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΗ 20χρονη αθλήτρια δεν χρειάστηκε να δώσει το παρόν στα προκριματικά
Ο «Μανόλο» πήρε το πρώτο του μετάλλιο στον ανοιχτό, σημειώνοντας ατομικό ρεκόρ με 5.87μ.
Ο Βάσκος αμυντικός θα ολοκληρώσει το τυπικό της μετακίνησής του στον Δικέφαλο
Ο 20χρονος μέσος από την Ακτή Ελεφαντοστού αγωνιζόταν στη Δανία με τη φανέλα της Νόρτζελαντ, με την οποία είχε επτά συμμετοχές σε επίπεδο ομάδας Νέων