- Newsroom
Μηνύματα με πολλούς αποδέκτες έστειλε από την Αλεξανδρούπολη όπου βρίσκεται για τον εορτασμό της εθνικής επετείου η Φώφη Γεννηματά.
Αναφερόμενη στο θέμα της Συμφωνίας των Πρεσπών η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής είπε "Όχι σε άλλα παιχνίδια και μεθοδεύσεις στα Εθνικά Θέματα", ενώ επεσήμανε πως με τη Συμφωνία "ο Τσίπρας άνοιξε τον ασκό του Αιόλου"
Συγκεκριμένα, η κ. Γεννηματά δήλωσε πως "Με μια του κίνηση έκανε τρεις μεγάλες ζημιές.
Πρώτη: Παραχωρήσεις στα εθνικά θέματα. Παρέδωσε ταυτότητα και γλώσσα κρατώντας ζωντανή τη σπίθα του αλυτρωτισμού. Παρέδωσε όλα τα όπλα που είχε εξασφαλίσει για τη χώρα ο Ανδρέας Παπανδρέου με την ενδιάμεση συμφωνία του 1995 που εξασφάλιζε τη δυνατότητα εξεύρεσης μια ολοκληρωμένης και βιώσιμης λύσης. Έλεγε χαρακτηριστικά τον Οκτώβριο του 1993 ότι τα Σκόπια θέλουν το όνομα της Μακεδονίας γιατί στόχος τους είναι η δημιουργία ενός "μακεδονικού" κράτους που θα περιλαμβάνει τα Σκόπια, τη Μακεδονία του Πιρίν και τη Μακεδονία μας.«Δεν είναι απλώς ένα θέμα ονόματος, είναι θέμα εθνικού κινδύνου εις χρόνον μακρόν» έλεγε χαρακτηριστικά ο Ανδρέας.
Λίγες ημέρες μόνο χρειάστηκαν από την κύρωση της συμφωνίας, για να ξεκινήσουν οι προκλήσεις του αλυτρωτισμού και η προπαγάνδα του δήθεν Μακεδονισμού.
Είναι χαρακτηριστικό ότι λίγες ημέρες πριν ο κ. Ζάεφ μας «ζήτησε και τα ρέστα».
Μας κάλεσε να απαντήσουμε εμείς ως Ελλάδα, για το αν στην χώρα μας ομιλείται η δήθεν «Μακεδονική» γλώσσα, θέτοντας ουσιαστικά θέμα ανύπαρκτης μειονότητας. Και βέβαια υπενθύμισε ότι το δικαίωμα αυτό το δίνει η «συμφωνία» του κ. Τσίπρα.
Οι ευθύνες της Κυβέρνησης, με πρώτο τον κ. Τσίπρα αποδεικνύονται μεγάλες.
Εκτός όμως από τις ευθύνες, να σταματήσουν να προκαλούν. Δηλώσεις όπως αυτές του Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής για την Μακεδονία, υποτιμούν και προσβάλλουν τα εθνικά αισθήματα του λαού μας.
Αποτυπώνουν βέβαια τις πραγματικές απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ, για το όλο θέμα και με ποιες σκέψεις ενεργούν όταν διαπραγματεύονται για τα εθνικά θέματα.
Δεν είναι μόνο το Σκοπιανό. Μάθαμε από δήλωση του Αλβανού Πρωθυπουργού ότι συζητούνται με την Ελλάδα "θέματα συνόρων" .
Και το χειρότερο, το πιο επικίνδυνο.
Ανοίγουν ανύπαρκτα ζητήματα με την Τουρκία με συζητήσεις και δηλώσεις τους. Την ίδια ώρα που ο κ. Ερντογάν, αλλά και ο κ. Ακάρ, εντείνουν κατά απαράδεκτο τρόπο τις προκλήσεις. Ακόμη δεν γνωρίζουμε το περιεχόμενο της δίωρης συνάντησης του κ. Τσίπρα με τον Τούρκο Πρωθυπουργό.
Ο Υπουργός Εξωτερικών σπεύδει αυτοβούλως να αναγνωρίσει «δικαιώματα» της Τουρκίας στα μεγάλα ενεργειακά θέματα στην περιοχή. Ξεκίνησε τις εκπτώσεις στα ελληνικά δικαιώματα στις θαλάσσιες ζώνες. Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ μέσα στην Ελληνική Βουλή ανοίγουν θέμα «συμβιβασμών», στο Αιγαίο. Ο τέως Υπουργός Εξωτερικών-βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, αφού χθες μας ζήτησε να μην είμαστε «μοναχοφάηδες στο Αιγαίο», τώρα ανακάλυψε ότι η Κυβέρνηση προσπαθεί να «παραδώσει τους Έλληνες μουσουλμάνους της Θράκης στα χέρια τρίτων». Ρωτάμε ευθέως. Τι ακριβώς κάνει η Κυβέρνηση; Ποιες πρωτοβουλίες παίρνει παραμονές εκλογών, τις οποίες αγνοούν όχι μόνο τα Ελληνικά κόμματα, αλλά και οι Έλληνες πολίτες; Εμείς ως γνήσια πατριωτικό κόμμα το έχουμε ξεκαθαρίσει όχι άλλα παιχνίδια και μεθοδεύσεις στα Εθνικά Θέματα. Τα εθνική μας δικαιώματα είναι αδιαπραγμάτευτα"
Από τα βέλη της κ. Γεννηματά δεν γλίτωσε ούτε η Νέα Δημοκρατία, όμως.
"Η ΝΔ εκφράζει και σήμερα ότι πιο συντηρητικό και οπισθοδρομικό για τον τόπο. Η χώρα χρειάζεται πολιτική ανατροπή και προοδευτική αλλαγή.
Δεν είναι λύση η επιστροφή της δεξιάς. Η χώρα δεν έχει ανάγκη αποδοκιμάζοντας τον απερχόμενο Πρωθυπουργό να επιλέξει έναν επίδοξο αντικαταστάτη του που δεν έχει ουσιαστικό πρόγραμμα διακυβέρνησης και εξόδου από την κρίση.
Που προσδοκά να ολοκληρώσει τις συμφωνίες υποταγής η σημερινή κυβέρνηση, για να καθίσει αναπαυτικά πάνω σ’ αυτές και να διαχειριστεί τα πράγματα. Δεν είναι ο κ. Μητσοτάκη και η ΝΔ οι «σωτήρες» απέναντι στα δεινά που προξενεί ο ΣΥΡΙΖΑ.
Είναι οι ίδιοι που βάφτισαν «επανίδρυση» την διάλυση του κράτους. Είναι οι ίδιοι που αποσάρθρωσαν την Ελληνική Οικονομία λίγα χρόνια μετά το απόγειο της και με την καταστροφική πολιτική της περιόδου Καραμανλή οδήγησαν στην κρίση και τα Μνημόνια.
Είναι αυτοί που και σήμερα με την Καραμανλική συνιστώσα στην Κυβέρνηση στηρίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ, και ετοιμάζονται και πάλι μαζί να ψηφίσουν συντηρητικό Πρόεδρο Δημοκρατίας.
Είναι η σημερινή ΝΔ και ο κ. Μητσοτάκης που θεωρούν ότι οι ανισότητες είναι φυσικό φαινόμενο. Που θέλουν να κόψουν κι άλλο τις δαπάνες για το κοινωνικό κράτος. Δεν πιστεύουν στο Εθνικό Σύστημα Υγείας. Παρουσίασαν πάλι αποσπασματικές προτάσεις. Θυμίζουμε μόνο ότι την τελευταία φορά που είπαν ότι είναι έτοιμοι φόρτωσαν 6,9 δις χρέη και εκτόξευσαν τη φαρμακευτική δαπάνη στα 8,5 δις.
Για μας η ΝΔ είναι ο πολιτικός και ιδεολογικός αντίπαλος μην το ξεχνάμε" είπε η κ. Γεννηματά.