Φωτιά με τρεις νεκρούς σε εστιατόριο της Καλαμάτας

Θύματα δύο εργαζόμενες και η σύζυγος του ιδιοκτήτη

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Τη ζωή τους έχασαν τρεις γυναίκες από φωτιά η οποία σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου, 2/2, σε εστιατόριο στην Καλαμάτα.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, νεκρές είναι δύο εργαζόμενες, ηλικίας 53 και 46 χρόνων αντίστοιχα, καθώς και η 53χρονη σύζυγος του ιδιοκτήτη.

Όπως διευκρίνισε στην ΕΡΤ ο διοικητής της πυροσβεστικής Καλαμάτας, από τα μέχρι στιγμής στοιχεία φαίνεται πως η φιάλη είχε διαρροή, με αποτέλεσμα να προκληθεί ανάφλεξη και όχι έκρηξη. Εάν η φιάλη εκρήγνυτο, τότε θα είχε καταστραφεί σύσσωμο το κτήριο, όπως εξήγησε ο ίδιος.

Επίσης, από την πυρκαγιά τραυματίστηκαν ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, ηλικίας 53 χρόνων και μία εργαζόμενη, ηλικίας 27 χρόνων.

Οι τραυματίες έχουν διακομιστεί στο νοσοκομείο της Καλαμάτας και σύμφωνα με πληροφορίες δεν κινδυνεύει η ζωή τους.

Να σημειωθεί ότι από το περιστατικό δεν τραυματίστηκε κάποιος από τους θαμώνες του καταστήματος, ενώ η πυροσβεστική διερευνά τα ακριβή αίτια της πυρκαγιάς.

Παρακολουθήστε δηλώσεις από αξιωματικό της πυροσβεστικής, η οποία έσπευσε στο σημείο λίγο μετά τις 21:00, όπως τις δημοσιεύει η ιστοσελίδα tharrosnews.gr

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA