Γεωργιάδης: Ομάδα εργασίας για αξιοποίηση του ΕΣΠΑ στη Σαμοθράκη

Με το νέο δήμαρχο του νησιού Νικόλαο Γαλατούμο συναντήθηκε ο υπουργός Ανάπτυξης

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Με το νέο δήμαρχο Σαμοθράκης Νικόλαο Γαλατούμο συναντήθηκε εχθές ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης.

Σύμφωνα με ανάρτηση του υπουργού στο Twitter ήταν, μια πρώτη συζήτηση, για το πώς μέσω των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ θα ωφεληθεί το νησί. «Ξεκινάμε ομάδα εργασίας ειδική για αυτό τον σκοπό» όπως γνωστοποιεί ο υπουργός.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA