H Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ανακοίνωσε -στα ελληνικά- την πρώτη πληρωμή της Ελλάδας από το Ταμείο Ανάκαμψης

Το μήνυμα της προέδρου της Κομισιόν στα ελληνικά για τα πρώτα 3,6 δισ. ευρώ στην Ελλάδα

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Με μήνυμά της στα ελληνικά, μέσω twitter, η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, ανακοίνωσε ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη να λάβει την πρώτη της πληρωμή από το Ταμείο Ανάκαμψης, ύψους 3,6 δισ. ευρώ.

Συγκεκριμένα, η πρόεδρος της Επιτροπής στο μήνυμά της αναφέρει τα εξής:

«Η Ελλάδα είναι έτοιμη να λάβει την πρώτη της πληρωμή στο πλαίσιο του NextGenerationEU. Μόλις τα κράτη-μέλη της ΕΕ το εγκρίνουν, η Ελλάδα θα λάβει αυτή την πρώτη πληρωμή των 3,6 δισ. ευρώ».

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA