Μπλακ Φράιντεϊ σήμερα! Μια μέρα ξενόφερτη - σχετίζεται με την ημέρα των ευχαριστιών, τις καταναλωτικές συνήθειες των αγγλοσαξόνων τους οποίους και εισάγει στην επόμενη γιορτή του καπιταλισμού... τα Χριστούγεννα! Μια μέρα την οποία ως Έλληνες την πήραμε και τη φέραμε στα δικά μας μέτρα. Καθώς εμείς την ημέρα των Ευχαριστιών κι ό,τι αυτή σημαίνει για τους Αγγλοσάξωνες δεν την έχουμε, αλλά φροντίσαμε να πάρουμε σε ό,τι αφορά το... καταναλωτικό της πνεύμα. Και το... τερματίσαμε ως είθισται. Τι προσφορές για γυμναστήρια, τι για ρούχα, τι προσφορά για υαλουρονικό, τι για διαζύγια... Όλα σε τιμή εκπτώσεων.
Η σημερινή μέρα λοιπόν είναι ξενόφερτη και ως τέτοια κι ασχέτως με το τι συμβαίνει στην αγορά σχολιάστηκε πολύ, μα πάρα πολύ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με το #blackfriday μπορεί κανείς να δει αναρτήσεις για όλα τα γούστα: από αγορές που κάποιος έκανε αλλά... δεν χρειαζόταν...
Αγόρασα κάτι στρινγκ και κραγιόν. Δεν θα τα χρησιμοποιήσω ποτέ αλλά τα είχε προσφορά #BlackFriday
από προτροπές για τη μείωση της διαφοράς μεταξύ υποψηφίων στις αμερικανικές εκλογές του 2020...
We can’t offer any 35% discounts for #BlackFriday, but your $35 donation can help end Mitch’s 35 years in the Senate. What a deal! https://t.co/9rxHsRnAOT
Ενώ από τον σχολιασμό της δεν θα μπορούσε να απουσιάσει ο Αρκάς...
Πολιτικό σχόλιο και το επόμενο καθώς ο εμπνευστής της εικόνας πήγε πίσω στην Ελλάδα των ημερών του ΠΑΣΟΚ...
ενώ δηλωτική της ελληνικής μεταφοράς της συγκεκριμένης μέρας η ανάρτηση στο facebook που αφορά το ξεσάλωμα που επικρατεί στη χώρα από τη στιγμή που ο εμπορικός κόσμος επέλεξε να εισαγάγει και εδώ τη συγκεκριμένη μέρα.
Υπήρχαν φυσικά και σχολιασμοί που πήγαν ακόμη πιο πίσω στον χρόνο και σε ένα καθαρά ψυχροπολεμικό στιλ...
και σχόλια της σημερινής πραγματικότητας και του σύγχρονου Έλληνα. Μέρα εκπτώσεων που ακολούθησε μια εβδομάδα εκπτώσεων ή και άλλες εβδομάδες προσφορών. Μέρες εκπτωτικές που έχει ανάγκη και η αγορά και ο καταναλωτής λόγω της κρίσης που ταλάνισε τη χώρα. Μέρες εκπτωτικές που ευχή είναι να παραμείνουν σε επίπεδο αγορών μόνο και να μην εθίσουν τον καθένα στη λογική των εκπτώσεων στο ήθος ή τη συμπεριφορά του.
Ο Κοσμήτωρ της Σχολής Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του ΑΠΘ μιλάει στο emakedonia.gr για τα οφέλη που μπορεί να έχει η πόλη επενδύοντας στον αθλητικό τουρισμό
Έξι μήνες λειτουργίας: Πώς το Μετρό αλλάζει την πόλη - Ο Νίκος Ταχιάος αποκλειστικά στη «ΜτΚ» - ΑΠΘ: Το «χαστούκι» από το ΣτΕ και η επόμενη μέρα - Πανελλαδικές: Οι αλλαγές, οι επιλογές και τα «SOS»